Hij was aan die kant niet vies, ik heb maar met 1 kant gesmeerd. Ik heb wel die ene kant later afgelikt en zo weer in de la gestopt, dat ziet toch niemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
Waarom leg jij je vieze mes op die deksel?
Heerlijk met een glaasje cider.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok het is eindelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Ik geef het een 8/10, ik vond het heerlijk. Als je nog meer van dit soort tips hebt hoor ik ze graag.
Ik ga die hele winkel leeg kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk met een glaasje cider.
Ja tochquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok het is eindelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Ik geef het een 8/10, ik vond het heerlijk. Als je nog meer van dit soort tips hebt hoor ik ze graag.
Specularium heeft al het bewijsmateriaal al gewist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is het beter als justitie dan niet hier komt lezen. Voor je het weet word ik van mijn bed gelicht
Ik ben bang dat als je gaat zoeken, je in deze reeks nog meer dan genoeg racistische grappen en grollen aantreftquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium heeft al het bewijsmateriaal al gewist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Ken je die mop van die neger die aan het werk was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaarwel TimmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dagen als dit zou ik echt een waterbestendige laptop willen hebben die ik zo het badje mee in zou kunnen nemenLaffe huichelaar![]()
Meestal komt het verraad van nabij he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is het mijn zus maar die van mijn badje mee wil genieten.![]()
Ja ik ga geen ER worden hoorquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ho, ho, ik gun Timmmmm echt wel een laptop en playstation met airco in z'n cel hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
Hoop liefde weer hier met Triggerwortel.
Ik word gewoon vaak verkeerd begrepen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 17:05:41 ]![]()
Hier mag dat, deze hele reeks is razende aids (haha snap je hem?).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als je gaat zoeken, je in deze reeks nog meer dan genoeg racistische grappen en grollen aantreft![]()
Dit is grappig omdat alle negers aids hebben natuurlijk. En vergeet de homo's niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier mag dat, deze hele reeks is razende aids (haha snap je hem?).Laffe huichelaar![]()
Altijd hetzelfde met die mannen van het rifquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
Hoop liefde weer hier met Triggerwortel.Laffe huichelaar![]()
Die berbers moeten hun anus maar eens houden.
Dit heb ik hier 3 jaar geleden ook getypt voor als de politie mee zit te lezen dus dan mag het gewoon.![]()
Het lijkt hier Joop.nl wel door vakkundig iedereen ongelijk te behandelen
_____
Ga je nu over IS beginnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?Laffe huichelaar![]()
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Oeeeeh, bijna.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel het eens even met je stengel zonder dop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.![]()
'Haha', echt humor heb je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.![]()
Haha, ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik schijn daar bij de redactie te zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt hier Joop.nl wel door vakkundig iedereen ongelijk te behandelen![]()
je moest wel lachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?
_____
Wollah, matig weer deze.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, geen kaaskop wat daar in aanmerking voor komt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
In dit topic is toch iedereen allochtoon?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
_____
Ja nogal discriminerend, ik houd niet eens van kaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: