Deze is ook een goede Harry Haatbaard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben ook nog deze, maar die had je vast al gezien bij het teruglezen van het topic.
[ afbeelding ]
Herhaling werkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is bij elkaar 7 uur bezig geweest met die plaatjes dus dan krijgen we ze straks gewoon nog een keer.
Ja ok, vanavond post jij pics. Goed?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze is ook een goede Harry Haatbaard.
Heb ik al gedaan net joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ok, vanavond post jij pics. Goed?
Navigatie is nooit te vertrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme, komt mijn afspraak ook nog eens te laat. Omdat hij blindelings op de TomTom vertrouwd. En dat is dan hooggeleid.
Doe ik ook wel eens ja, maar vooral omdat ik altijd ruzie heb met dat zeikwijf van de navigatiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij moet van Beverwijk naar hier komen maar zit nu op de A9, die heeft dus de afslag gemist.
Gewoon kaartlezenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens ja, maar vooral omdat ik altijd ruzie heb met dat zeikwijf van de navigatie
Waarschijnlijk is de vraag dan hoeveel mensen er zijn gekomen naar de begrafenis van Tama.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heeft Emmeloord te danken aan een bepaalde hond.
Uiteindelijk haalt die hond het nieuws:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)s-verheven-tot-godin
Lijkt me trouwens wel een typische PubQuiz-vraag.Even onthouden: Tama, 16 jaar, shintoreligie, Kishistation, Japan.
Met een marge van 5.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de vraag dan hoeveel mensen er zijn gekomen naar de begrafenis van Tama.
Ik ga dan toch voor 2995.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een marge van 5.
Jij mag kiezen: 2995 of 3005.
Wij begrijpen elkaarquote:
Ga je nog steeds naar Utrecht zaterdag?quote:
Ja verdomme zeg, ben ik net gerustgesteld dat Arno weer veilig terecht is moet ik me weer zorgen gaan maken over jouquote:
Sterkte Elf!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ben er vandoor. Moet naar de tandarts.
Fijne middag allemaal.
Hola welkom terugquote:
Ja natuurlijk, misschien loop ik de broer van Michael Boogaart wel tegen het lijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nog steeds naar Utrecht zaterdag?
Ik zou inderdaad wel even halverwege een zoutinfuusje laten aanleggen. Of misschien heeft Utrecht wel een mooie sloot.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, misschien loop ik de broer van Michael Boogaart wel tegen het lijf.
Hola Karina! Dank je!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola welkom terugLeuke foto hoor. Ik wilde net al reageren maar mijn toetsenbord was kapot
Net een nieuwe binnen gekregen.
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woordenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hola Karina! Dank je!
Toetsenbord kapot:?
Hoe krijg je het voor elkaar?
We dachten dat je al die tijd dronken was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woorden
Kapot toetsenbord is is veel geloofwaardiger natuurlijk ...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We dachten dat je al die tijd dronken was.
Nou ja die e.d. was geen koffiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We dachten dat je al die tijd dronken was.
Corrie tochquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woorden
Gelukkig ben ik al een aantal jaartjes gebanned, ik hoop niet dat ze te ver terug gaan zoeken.quote:
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al een aantal jaartjes gebanned, ik hoop niet dat ze te ver terug gaan zoeken.
zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...
Ik was toen een soort Fylax.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...
Ook geen haar op de scrotum.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk ben ik dat nog steeds wel een beetje.
Ok ik zou dat van Fylax niet weten, maar ik zal het van je aannemen.quote:
Ok het is eindelijk gelukt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:34 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe zit dat nu met die krentenbol met pindakaas, Mani?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |