Vergeet de allah snackbar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moest lachen om een grapje van mij, dit is toch wel even wat serieuzer.
Die ook nog jaquote:
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo wasquote:
Ik moet altijd echt keihard lachen om jouw grapjes, dat mensen mij moeten opvegen na een kwartier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie zijn het er alleen over eens dat mijn grapjes niet geslaagd zijn. Zolang dat het enige is, zou ik me geen zorgen maken.
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo was.
Ja dat is misschien wat dubbelopquote:
al-Baghdadi als je het streepje meetelt ookquote:
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.quote:
Je kunt er prima de penis aan afvegen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
We hebben schilderswijk, moerwijk, laakkwartier en duindorp. Als je 24 jaar in den haag woont ben je het gewend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebben
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
#Yasminquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zo
Dat heeft Emmeloord te danken aan een bepaalde hond.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emmeloord is geen zielloos gat Elfletterig.
Het is er fantastisch.
True that.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:08 schreef timmmmm het volgende:
De wereld is een zielloos gat, derhalve Emmeloord ook
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei al dat men niet zo paniekerig moest doen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar toch stiekem wel blij dat je er bent
Neuh. Had wat relatie issues.quote:
Oh dat is naar.. wat is er gebeurd? Is het nu weer bijgelegd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Had wat relatie issues.
Ben naar Purmerend gevlucht bij mijn ouders en heb mij daar nogal buitensporig gedragen.
Welkom terug! Hoe was de trouwerij?quote:
Het is een lang verhaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is naar.. wat is er gebeurd? Is het nu weer bijgelegd?
Cool, heeft je maag het allemaal gehouden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Warm, lang, wel interessant om een x mee te maken en Indiase kledij te dragen.
Mijn moeder had 2 weken geleden krentenbollen meegenomen, maar toen was jij dus M.I.A. Dus toen dacht ik ook laat maar. Ik zal er even op aandringen dat ze nieuwe moet halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:34 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe zit dat nu met die krentenbol met pindakaas, Mani?
Ja hoor. Op zich hebben ze daar overal fried rice (veg/non-veg), dat is altijd wel lekker te eten. Op het huwelijk was er zoveel veg voedsel. Sommige lekker, sommige niet. Maar eigenlijk niets te klagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool, heeft je maag het allemaal gehouden?
#teleurstellingenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder had 2 weken geleden krentenbollen meegenomen, maar toen was jij dus M.I.A. Dus toen dacht ik ook laat maar. Ik zal er even op aandringen dat ze nieuwe moet halen.
Misschien? Dat zal dan wel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal.
Maar we waren ff uit elkaar (heeft trouwens niets met het huwelijk of India te maken) en nu weer bij elkaar.
Ik heb mij misschien als een hufter gedragen.![]()
Maar ik moest echt ff weg, ff weg, gewoon ff op mezelf.
Ja zo overleef je dat wel, nog in de Ganges gezwommen?quote:
Dat zei ik ook al, maar mensen hier wilden Peter r de Vries gaan op je vermiste anus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal.
Maar we waren ff uit elkaar (heeft trouwens niets met het huwelijk of India te maken) en nu weer bij elkaar.
Ik heb mij misschien als een hufter gedragen.![]()
Maar ik moest echt ff weg, ff weg, gewoon ff op mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |