Vergeet de allah snackbar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moest lachen om een grapje van mij, dit is toch wel even wat serieuzer.
Die ook nog jaquote:
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo wasquote:
Ik moet altijd echt keihard lachen om jouw grapjes, dat mensen mij moeten opvegen na een kwartier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie zijn het er alleen over eens dat mijn grapjes niet geslaagd zijn. Zolang dat het enige is, zou ik me geen zorgen maken.
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo was.
Ja dat is misschien wat dubbelopquote:
al-Baghdadi als je het streepje meetelt ookquote:
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.quote:
Je kunt er prima de penis aan afvegen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
We hebben schilderswijk, moerwijk, laakkwartier en duindorp. Als je 24 jaar in den haag woont ben je het gewend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebben
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
#Yasminquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zo
Dat heeft Emmeloord te danken aan een bepaalde hond.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emmeloord is geen zielloos gat Elfletterig.
Het is er fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |