LTKDV heeft wel interesse in jouw achterkant.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:00 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook een foto van het huwelijk, sta ik een beetje van de achterkant op.
Iemand interesse?
Neuh. Was alleen in de ochtend en vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur geopend. Was vrij rustig. Vrouwen moesten wel met kapje zwemmen, vanwege het haar.quote:
Dat dan weer wel ....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Was alleen in de ochtend en vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur geopend. Was vrij rustig. Vrouwen moesten wel met kapje zwemmen, vanwege het haar.
Mijn vriendin was woest, we moesten op de valreep een badmuts kopen.
En je mocht geen foto's maken op het moment dat het zwembad geopend was.
In de keukens dragen ze daar trouwens ook haarkapjes. Bij de Mac, Pizzahut e.d.
quote:
quote:
Ff wachten op groen licht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV heeft wel interesse in jouw achterkant.
Sorry voor de miljard quote-alerts, ik was een beetje ongerustquote:
Echte broederliefdequote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry voor de miljard quote-alerts, ik was een beetje ongerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar had je niet wat eerder kunnen laten weten dat je geen reeks hoefde te wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echte broederliefde![]()
Maar ik heb het allemaal overleefd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef anonymoussie het volgende:
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.Ben jij in het wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.Ze hadden dat tapijtje wel eens mogen stofzuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoort bij de rituelen of zoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden dat tapijtje wel eens mogen stofzuigen
Ja had geen idee :pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Waarom denk je dat Harry en Yoki mij Wibi noemen.
Dat halve land valt neer van de honger, maar op een bruiloft eten op de grond gooien is dan opeens traditie. Misschien moeten ze daar eerst eens kijken naar hoe hun prioriteiten liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |