Zou je Groningers scharen onder allochtonen?quote:
Ja absoluut. Zeker met die aardbevingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je Groningers scharen onder allochtonen?
Ok dan denk ik dat het wel klopt ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut. Zeker met die aardbevingen.
quote:Wibi Soerjadi heeft zijn landhuis in Zeist uit de verkoop gehaald, dat weet website Bekende Buren.
Het huis van Wibi heeft twee jaar te koop gestaan, maar in die tijd heeft er zich geen serieuze koper gemeld. Voor welke prijs de pianist zijn villa wilde verkopen, weet de website niet.
Bekende Buren weet wel dat het huis niet op eigen grond staat, maar wordt gepacht voor het bedrag van 50.000 euro per jaar. Wibi zou er een hypotheek van 4,5 miljoen euro op hebben rusten.
Ik heb normaal niet zoveel op de muziek van Kanye aan te merken maar dit is gewoon walgelijkquote:
Maak er dan gelijk Triggerkaas van, vindt hij vast niet beledigend.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel toevallig dit nieuws vandaag ...
[..]
Beetje aangebrand wel.quote:
Je bent terug!!!quote:
Ik lees terug....maar volgende keer Spoorwijk niet vergetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:37 schreef Viro het volgende:
[..]
We hebben schilderswijk, moerwijk, laakkwartier en duindorp. Als je 24 jaar in den haag woont ben je het gewend.
Zat ff terug te lezen, maar mijn geboortedorpje staat nog las ik.quote:
Emmeloord?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat ff terug te lezen, maar mijn geboortedorpje staat nog las ik.
Daar zijn van die handschoenen voor. Of pannenlapjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Uccie het volgende:
Zojuist mijn hand verbrand bij koken.
#prutshuisvrouw
Spatte kokend water over mijn handquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zijn van die handschoenen voor. Of pannenlapjes.
Dorpje? Vergeleken met den Haag zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |