Vroeger telt niet, dat is voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij was vroeger knap. Heb pics gezien.
Kreeg je dat soort verplichtingen, ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens, ik moest zelfs naar bijbelles, kun je nagaan.
Less is more.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
oh ik dacht dat ik al te laat was met de kaap dus vandaar deze kut TT
Heel even hoor, zo rond mijn twaalfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kreeg je dat soort verplichtingen, ja?
Nou snap ik wel waarom je zo bent.
Tijdens de slag bij Ieperen was dat toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even hoor, zo rond mijn twaalfde.
Maar het verklaard wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vroeger telt niet, dat is voorbij.
O god. Dat mensen dat hun kinderen aandoenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
word je hard vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je nagaan en nog steeds zo'n jonge knappe adonis wiens haar nog altijd fier wappert in de wind.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijdens de slag bij Ieperen was dat toch?
Oké.quote:
Het kwam uit een goed hart. Zijn het er inmiddels ook wel over eens dat het achterhaald en stiekem achterlijk was. Maar goed, mensen zijn mensen. Verder kreeg ik niets anders dan liefde, dus ik kijk met weemoed terug naar mijn kindertijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar het verklaard wel.
[..]
O god. Dat mensen dat hun kinderen aandoen
gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof jij me ooit hebt gezien
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het kwam uit een goed hart. Zijn het er inmiddels ook wel over eens dat het achterhaald en stiekem achterlijk was. Maar goed, mensen zijn mensen. Verder kreeg ik niets anders dan liefde, dus ik kijk met weemoed terug naar mijn kindertijd.
spuit op ze met deoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
Mijn plastic schoenen stinken naar plastic. Heb ze hele nacht buiten gehad.
beter dan zweetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.quote:
heb vet mooie vingersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijf met je vieze vette worstenvingertjes eens uit mijn aura wil je
dan spuit je niet genoeg deoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.
Dat helpt? (srs)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ik niet doen, eerder natuurazijn
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen he
dit is geen grap
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
plastic schoenenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.
Is dat slecht voor je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen he
dit is geen grap
thx mr obvious.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.
Mijn schoenen ruiken naar oud bier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:
De coördinatie schijnt op een gegeven moment steeds minder te worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet de beste met bier inschenken.
Wat is het toch ook een bewuste en kennisrijke ouder he.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leidt tot groeiverstoringen bij foetale ontwikkeling en kan autoimuunreacties uitlokken...
Nee.quote:
Draag er sokken bij.quote:
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leidt tot groeiverstoringen bij foetale ontwikkeling en kan autoimuunreacties uitlokken...
wel jammer dat Teun nu zo klein blijft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een bewuste en kennisrijke ouder he.
Dat verklaart een hoop willow.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ook
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Willoow het volgende:
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ook
Dat komt doordat jij mijn vader bent.. Rotgenenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)
wordt chirurgisch verholpen, maar is een effect van alle pseudohormonen waar we aan bloot staan
De houdbaarheidsdatum op plastic flesjes water slaat niet op bederf van water maar de totale concentratie weekmakers die in die tijd in het water lekt uit het flesje...
Teun is de grootste van zijn klasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wel jammer dat Teun nu zo klein blijft.
Nee sorry, het ligt aan je moeder hoor. Echt waar. Daar moet je het zoeken, niet bij mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij mijn vader bent.. Rotgenen
Jezus, wat weet je er veel vanaf.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)
wordt chirurgisch verholpen, maar is een effect van alle pseudohormonen waar we aan bloot staan
De houdbaarheidsdatum op plastic flesjes water slaat niet op bederf van water maar de totale concentratie weekmakers die in die tijd in het water lekt uit het flesje...
Nee, da's niet waar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee sorry, het ligt aan je moeder hoor. Echt waar. Daar moet je het zoeken, niet bij mij.
Vind je hem niet war jong om anabolen te voeren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Teun is de grootste van zijn klas
Alleen zuivere Heroïnequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind je hem niet war jong om anabolen te voeren?
doeidoeiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, we gaan de stad in en eten. Veel plezier allemaal, behalve WCH, die mag ik niet.
Beetje oxycontin is ook goedquote:
probeer hem eens 99% zuivere crystal meth te geven, volgens Breaking Bad zijn dat wel goeie drugsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen het beste van het beste voor mijn jong
Ja, maar ik gebruik niet. Ik drogeer alleen mensen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
kom hier binnen en het gaat over druks en dan noemen jullie mij junk
hey gameverslaafdequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik niet. Ik drogeer alleen mensen.
Lokposts werken prima dusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
boh tis echt zo'n fucking vet spelquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lokposts werken prima dus
na 5 uur ben je volgens mij nog niet eens uit het begingebiedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
boh tis echt zo'n fucking vet spelecht lang geleden dat ik aan het gamen was en er opeens zonder dat ik het doorhad 5 uur voorbij was
Meloen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe heet zo'n stuk fruit ook alweer, grootte van een bowlingbal, geel bruinige buitenkant, groene inhoudt met een bult zaden
Geen idee, maar hoe jij inhoud schrijft doet me vermoeden dat het in ieder geval familie van je isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe heet zo'n stuk fruit ook alweer, grootte van een bowlingbal, geel bruinige buitenkant, groene inhoudt met een bult zaden
Meloenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar dan wordt dp mijn schoonbroerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dp en willoow daten, wist je dat niet?
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou dan kunnen jullie samen the witcher spelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halen
maar de BOB in kwestie is zo lui als de tyfus dus gaat nooit uit huisquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halen
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar de BOB in kwestie is zo lui als de tyfus dus gaat nooit uit huis
bespaart ook geldquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap wel
Wat een held die Hermannquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wietkoerierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietigquote:
Kon je zeker mooie air maxjes mee halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kon je zeker mooie air maxjes mee halen
was toch wel opgegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
ja das waarquote:
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gafquote:
soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan games en Netflix en zo uitgegeven heb en dan voel ik me helemaal toppiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee jij draagt toch schoenen van echte krokodillen leer?
klootzakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gaf
gwn skateschoenen, van dc momenteelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
Oh zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn skateschoenen, van dc momenteel
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
Wat een sicke trick wejoooquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doet niemand, maak je niet zo dik
Haha dikkertjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
En dan haten op DP die zijn groenten liever rooktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
zo gezond zijn aardappelen nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ewaaquote:
Zou een dieetboek schrijven als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben mager en reuze gezellig
alles frituren is gezond omdat krokant lekker is en lekker is gezondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou een dieetboek schrijven als ik jou was
in de vs is het zelfs een groentequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.
al die tomaten en groenten die er op zitten
preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
onzin, bollequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hier
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles frituren is gezond omdat krokant lekker is en lekker is gezond
Gewoon je eigen pizza's kwekenquote:
vers gemaakte pizza is ook gezondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vers gemaakte pizza is ook gezond
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
jezus christus ik heb al weer bijna 110.000 posts
niks mis met negers, zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rascistische videoclip er komen alleen maar negers in voor
jeetjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
jezus christus ik heb al weer bijna 110.000 posts
is niet racistisch want racisme is crimineel en criminaliteit is iets voor negersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rascistische videoclip er komen alleen maar negers in voor
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:21 schreef McGrath het volgende:
WCH is die viezerik die toevallig een snoepwinkeltje heeft tegenover de kinderopvang
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
is niet racistisch want racisme is crimineel en criminaliteit is iets voor negers
Ben jaloers op je lichaamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom dan zo lelijk tegen mij doen
ik slik ze altijd zonder te kauwen doorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik eet 40 bananen op een dag en dat genas mijn diabetes
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je bent lelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom dan zo lelijk tegen mij doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je nog wel poepen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
40quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan lachen maar er zijn mensen die dat eten.
40 op een dag?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan lachen maar er zijn mensen die dat eten.
Je bent zelf een stoelgangquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geïnteresseerd zijn in mensen hun stoelgang
Een grote ook, dat dan weer welquote:
hahahaha die politicus jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Ripper
wtf
t gaat niet om die politicusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha die politicus ja
schoot zichzelf zo voor zijn flikker tijdens een persconferentie
deeld eeerst wat brieven uit
pakt gun
BAM
ergens jaren 80 ofzo
nee gekquote:
Mooie verzameling heb je.quote:
remiiiiquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat was de gif die ik meteen zag
is van die kerel waar ik net die link van plaatstequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer vond dat groene zakje er wel lekker uitzien, wou wat van je kopen
ripquote:Ripper's last words
<ripper> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~shoa
<ripper> I'm fukcin
Prezzzzz!!!!quote:
ik zag PCPquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer vond dat groene zakje er wel lekker uitzien, wou wat van je kopen
bedankt maatquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Prezzzzz!!!!![]()
Nog gefeliciteerd. Had geloof ik wel gedaan in andere topic, maar weet niet meer zeker
Sick...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
is van die kerel waar ik net die link van plaatste
[..]
rip
nee ik ga weer de hele avond the witcher spelenquote:
Alles wel. Alles niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
goedenavond de heer Hermann
Alles wel?
wat is dit nu weer man man manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ga weer de hele avond the witcher spelen
specialKquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ey.
Gewoon ketamine nemen [ afbeelding ]
zal jou eens nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ey.
Gewoon ketamine nemen [ afbeelding ]
pruimtabakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou die shit helemaal links zijn, dat bruine/zwarte?
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belandenquote:
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijpquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou die shit helemaal links zijn, dat bruine/zwarte?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik deal onder andere in PCP, dm als je interesse hebt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakes
Is slecht voor je geheugen, man.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
is tof.. maar ja.. snel voorbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
gaat om de muziekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast een fantastisch filmpje maar moet eten dus niet geklikt grgr
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?quote:
Je moet toch nog kunnen leren?quote:
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Angeldust is een beetje incourant de laatste decennia
Denkt ie sowieso wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dus als ik een dag aardig tegen je doe denk je dat ik een leuke user ben?
bohh dat ziet er zo vet uitquote:
ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?
dat zou wel kunnen iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef Willoow het volgende:
Wat voor drugs raadt jij aan, Slaap_Zak?
ga je een keer meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
bohh dat ziet er zo vet uitlijkt me tof om een keer mee te maken
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
Kings of core Is ook nieuw..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweest
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven leven
net zombies
rebelse bad girl jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb wel eens waterpijp gerookt
Wat doet mescaline met je?quote:
Ik was er echt gek op...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippen
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maarquote:
quote:
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maar
ja en dat vind ik dus ook een eng ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was samen met mijn vader, was dus niet zo rebels
boeie, is goed voor de ontwikkelingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit tieners drugs aan te raden geloof ik
alle tieners zeggen ja tegen mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en strafbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, is goed voor de ontwikkeling
quote:
Meesten hier zijn 20+quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijftquote:
In woonkamer van WCH dusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijft
zeker de eerste keer
gewoon ayahuasca samen met een sjamaan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijft
zeker de eerste keer
ja waar is die, die heeft geen ban toch?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker de eerste keer
We komen snel langsquote:
misschien is ze wel solidairquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja waar is die, die heeft geen ban toch?
Zal je zien dat hij de enige is die over zijn nek gaatquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
voor hermann halen we dan wel een paar dozen mexicano's
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij de enige is die over zijn nek gaat
we blijven toch zolderautisten hèquote:
Oke top!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat zal mijn vrouw echt een goed idee vinden
doet ze toch gezellig meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat zal mijn vrouw echt een goed idee vinden
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal topquote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal top
bleghquote:By HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU
Brandon Vedas
"I told u I was hardcore."
Those were the last coherent words Brandon Vedas, 21, typed into the computer in his Phoenix bedroom as he showed off for Internet pals watching on a Web cam by swallowing more and more prescription drugs.
Vedas died online as a crowd of virtual onlookers egged him to "eat more!" A chilling record of the Jan. 12 chat reads like an Internet version of the notorious 1964 Kew Gardens, Queens, stabbing of Kitty Genovese as her neighbors watched from their windows.
In Vedas' case, some did try to help — begging him to stop, to call 911, to get his mother from the next room. After he passed out, some tried frantically to figure out his location while others argued against getting involved.
But the technology that brought as many as a dozen chatters into the intimacy of Vedas' bedroom was unable to tell them where he was. Internet Relay Chat is anonymous, and no one in the drug users' chat group knew the last name of the young man who called himself Ripper.
Ze mag meedoenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |