haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
En dan haten op DP die zijn groenten liever rooktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
zo gezond zijn aardappelen nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ewaaquote:
Zou een dieetboek schrijven als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben mager en reuze gezellig
alles frituren is gezond omdat krokant lekker is en lekker is gezondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou een dieetboek schrijven als ik jou was
in de vs is het zelfs een groentequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.
al die tomaten en groenten die er op zitten
preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.
al die tomaten en groenten die er op zitten
onzin, bollequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |