wietkoerierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap wel
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietigquote:
Kon je zeker mooie air maxjes mee halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kon je zeker mooie air maxjes mee halen
was toch wel opgegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
ja das waarquote:
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gafquote:
soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan games en Netflix en zo uitgegeven heb en dan voel ik me helemaal toppiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee jij draagt toch schoenen van echte krokodillen leer?
klootzakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gaf
gwn skateschoenen, van dc momenteelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
Oh zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn skateschoenen, van dc momenteel
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
Wat een sicke trick wejoooquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doet niemand, maak je niet zo dik
Haha dikkertjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
En dan haten op DP die zijn groenten liever rooktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, wat? chips maakt je toch helemaal niet dik? chips is gemaakt van aardappelen en aardappelen zijn gezond, doe ff normaal ofzo
ik eet altijd een bus pringles leeg als voorgerecht zodat ik gegarandeerd iets gezonds heb gegeten. meestal paprikasmaak en paprika's zijn ook gezond dus gwn extra gezond bezig
zo gezond zijn aardappelen nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ewaaquote:
Zou een dieetboek schrijven als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben mager en reuze gezellig
alles frituren is gezond omdat krokant lekker is en lekker is gezondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou een dieetboek schrijven als ik jou was
in de vs is het zelfs een groentequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza's zijn ook om die redenen gezond.
al die tomaten en groenten die er op zitten
preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
onzin, bollequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt altijd ruzie met iedereen hier
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles frituren is gezond omdat krokant lekker is en lekker is gezond
Gewoon je eigen pizza's kwekenquote:
vers gemaakte pizza is ook gezondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vers gemaakte pizza is ook gezond
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
jezus christus ik heb al weer bijna 110.000 posts
niks mis met negers, zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rascistische videoclip er komen alleen maar negers in voor
jeetjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
jezus christus ik heb al weer bijna 110.000 posts
is niet racistisch want racisme is crimineel en criminaliteit is iets voor negersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rascistische videoclip er komen alleen maar negers in voor
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:21 schreef McGrath het volgende:
WCH is die viezerik die toevallig een snoepwinkeltje heeft tegenover de kinderopvang
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
is niet racistisch want racisme is crimineel en criminaliteit is iets voor negers
Ben jaloers op je lichaamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom dan zo lelijk tegen mij doen
ik slik ze altijd zonder te kauwen doorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik eet 40 bananen op een dag en dat genas mijn diabetes
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je bent lelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom dan zo lelijk tegen mij doen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je nog wel poepen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
40quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan lachen maar er zijn mensen die dat eten.
40 op een dag?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan lachen maar er zijn mensen die dat eten.
Je bent zelf een stoelgangquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geïnteresseerd zijn in mensen hun stoelgang
Een grote ook, dat dan weer welquote:
hahahaha die politicus jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Ripper
wtf
t gaat niet om die politicusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha die politicus ja
schoot zichzelf zo voor zijn flikker tijdens een persconferentie
deeld eeerst wat brieven uit
pakt gun
BAM
ergens jaren 80 ofzo
nee gekquote:
Mooie verzameling heb je.quote:
remiiiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|