boh tis echt zo'n fucking vet spelquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lokposts werken prima dus
na 5 uur ben je volgens mij nog niet eens uit het begingebiedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
boh tis echt zo'n fucking vet spelecht lang geleden dat ik aan het gamen was en er opeens zonder dat ik het doorhad 5 uur voorbij was
Meloen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe heet zo'n stuk fruit ook alweer, grootte van een bowlingbal, geel bruinige buitenkant, groene inhoudt met een bult zaden
Geen idee, maar hoe jij inhoud schrijft doet me vermoeden dat het in ieder geval familie van je isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe heet zo'n stuk fruit ook alweer, grootte van een bowlingbal, geel bruinige buitenkant, groene inhoudt met een bult zaden
Meloenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar dan wordt dp mijn schoonbroerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dp en willoow daten, wist je dat niet?
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou dan kunnen jullie samen the witcher spelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halen
maar de BOB in kwestie is zo lui als de tyfus dus gaat nooit uit huisquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en heeft DP altijd een BOB als hij wiet moet gaan halen
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar de BOB in kwestie is zo lui als de tyfus dus gaat nooit uit huis
bespaart ook geldquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap wel
Wat een held die Hermannquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |