Nee.quote:
Draag er sokken bij.quote:
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leidt tot groeiverstoringen bij foetale ontwikkeling en kan autoimuunreacties uitlokken...
wel jammer dat Teun nu zo klein blijft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een bewuste en kennisrijke ouder he.
Dat verklaart een hoop willow.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ook
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Willoow het volgende:
Lees er nu over. Zit in best veel dingen in huis ook
Dat komt doordat jij mijn vader bent.. Rotgenenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)
wordt chirurgisch verholpen, maar is een effect van alle pseudohormonen waar we aan bloot staan
De houdbaarheidsdatum op plastic flesjes water slaat niet op bederf van water maar de totale concentratie weekmakers die in die tijd in het water lekt uit het flesje...
Teun is de grootste van zijn klasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wel jammer dat Teun nu zo klein blijft.
Nee sorry, het ligt aan je moeder hoor. Echt waar. Daar moet je het zoeken, niet bij mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij mijn vader bent.. Rotgenen
Jezus, wat weet je er veel vanaf.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, wist je dat bij heel veel jongetjes die de laatste 20 jaar geboren worden de plasopening van de penis niet op de juiste plek zit (verder naar onder, niet het topje zeg maar)
wordt chirurgisch verholpen, maar is een effect van alle pseudohormonen waar we aan bloot staan
De houdbaarheidsdatum op plastic flesjes water slaat niet op bederf van water maar de totale concentratie weekmakers die in die tijd in het water lekt uit het flesje...
Nee, da's niet waar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee sorry, het ligt aan je moeder hoor. Echt waar. Daar moet je het zoeken, niet bij mij.
Vind je hem niet war jong om anabolen te voeren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Teun is de grootste van zijn klas
Alleen zuivere Heroïnequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind je hem niet war jong om anabolen te voeren?
doeidoeiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, we gaan de stad in en eten. Veel plezier allemaal, behalve WCH, die mag ik niet.
Beetje oxycontin is ook goedquote:
probeer hem eens 99% zuivere crystal meth te geven, volgens Breaking Bad zijn dat wel goeie drugsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen het beste van het beste voor mijn jong
Ja, maar ik gebruik niet. Ik drogeer alleen mensen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
kom hier binnen en het gaat over druks en dan noemen jullie mij junk
hey gameverslaafdequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik niet. Ik drogeer alleen mensen.
Lokposts werken prima dusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |