beter dan zweetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
Mijn plastic schoenen stinken naar plastic. Heb ze hele nacht buiten gehad.
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.quote:
heb vet mooie vingersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijf met je vieze vette worstenvingertjes eens uit mijn aura wil je
dan spuit je niet genoeg deoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.
Dat helpt? (srs)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ik niet doen, eerder natuurazijn
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Werkt niet. Is echt zo'n chemische lucht.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen he
dit is geen grap
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
Mijn plastic schoenen stinken naar plastic. Heb ze hele nacht buiten gehad.
plastic schoenenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.
Is dat slecht voor je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet je, wat je ruikt zijn weekmakers, dat zijn pseudo-hormonen, die komen via je huid binnen he
dit is geen grap
thx mr obvious.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jouw plastic schoenen van plastic zijn, dan ruiken ze doorgaans niet naar leer.
Mijn schoenen ruiken naar oud bier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:
De coördinatie schijnt op een gegeven moment steeds minder te worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet de beste met bier inschenken.
Wat is het toch ook een bewuste en kennisrijke ouder he.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leidt tot groeiverstoringen bij foetale ontwikkeling en kan autoimuunreacties uitlokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |