Vroeger telt niet, dat is voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij was vroeger knap. Heb pics gezien.
Kreeg je dat soort verplichtingen, ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens, ik moest zelfs naar bijbelles, kun je nagaan.
Less is more.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
oh ik dacht dat ik al te laat was met de kaap dus vandaar deze kut TT
Heel even hoor, zo rond mijn twaalfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kreeg je dat soort verplichtingen, ja?
Nou snap ik wel waarom je zo bent.
Tijdens de slag bij Ieperen was dat toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even hoor, zo rond mijn twaalfde.
Maar het verklaard wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vroeger telt niet, dat is voorbij.
O god. Dat mensen dat hun kinderen aandoenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
word je hard vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je nagaan en nog steeds zo'n jonge knappe adonis wiens haar nog altijd fier wappert in de wind.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijdens de slag bij Ieperen was dat toch?
Oké.quote:
Het kwam uit een goed hart. Zijn het er inmiddels ook wel over eens dat het achterhaald en stiekem achterlijk was. Maar goed, mensen zijn mensen. Verder kreeg ik niets anders dan liefde, dus ik kijk met weemoed terug naar mijn kindertijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar het verklaard wel.
[..]
O god. Dat mensen dat hun kinderen aandoen
gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof jij me ooit hebt gezien
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het kwam uit een goed hart. Zijn het er inmiddels ook wel over eens dat het achterhaald en stiekem achterlijk was. Maar goed, mensen zijn mensen. Verder kreeg ik niets anders dan liefde, dus ik kijk met weemoed terug naar mijn kindertijd.
spuit op ze met deoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Willoow het volgende:
Mijn plastic schoenen stinken naar plastic. Heb ze hele nacht buiten gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |