wietkoerierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stoner zonder wiet te roken, knap wel
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietigquote:
Kon je zeker mooie air maxjes mee halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kon je zeker mooie air maxjes mee halen
was toch wel opgegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan wiet en peuken en zo uitgegeven heb en dan word ik toch wel een beetje verdrietig
ja das waarquote:
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gafquote:
soms denk ik weleens aan al dat geld dat ik aan games en Netflix en zo uitgegeven heb en dan voel ik me helemaal toppiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee jij draagt toch schoenen van echte krokodillen leer?
klootzakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar bedenk je hoever je opleiding had kunnen zijn als je niet liever stoned achter school had gehangen en weg is het goede gevoel dat mijn vorige post je gaf
gwn skateschoenen, van dc momenteelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
Oh zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn skateschoenen, van dc momenteel
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje, ik weet niet wat voor soort schoenen je draagt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
Wat een sicke trick wejoooquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, hij heeft zijn schoenen altijd in plastic zakken gewikkeld zodat hij geen bewijs achterlaat bij de drugspanden. popo's zullen hem nooit vinden
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doet niemand, maak je niet zo dik
Haha dikkertjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die zak chips die hier ligt maakt me dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |