mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef Willoow het volgende:
Wat voor drugs raadt jij aan, Slaap_Zak?
ga je een keer meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
bohh dat ziet er zo vet uitlijkt me tof om een keer mee te maken
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
Kings of core Is ook nieuw..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweest
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven leven
net zombies
rebelse bad girl jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb wel eens waterpijp gerookt
Wat doet mescaline met je?quote:
Ik was er echt gek op...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippen
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maarquote:
quote:
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maar
ja en dat vind ik dus ook een eng ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was samen met mijn vader, was dus niet zo rebels
boeie, is goed voor de ontwikkelingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit tieners drugs aan te raden geloof ik
alle tieners zeggen ja tegen mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit tieners drugs aan te raden geloof ik
en strafbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, is goed voor de ontwikkeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |