heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belandenquote:
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijpquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou die shit helemaal links zijn, dat bruine/zwarte?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik deal onder andere in PCP, dm als je interesse hebt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakes
Is slecht voor je geheugen, man.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
is tof.. maar ja.. snel voorbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
gaat om de muziekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast een fantastisch filmpje maar moet eten dus niet geklikt grgr
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?quote:
Je moet toch nog kunnen leren?quote:
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Angeldust is een beetje incourant de laatste decennia
Denkt ie sowieso wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dus als ik een dag aardig tegen je doe denk je dat ik een leuke user ben?
bohh dat ziet er zo vet uitquote:
ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?
dat zou wel kunnen iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |