ja kloptquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat was de gif die ik meteen zag
is van die kerel waar ik net die link van plaatstequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer vond dat groene zakje er wel lekker uitzien, wou wat van je kopen
ripquote:Ripper's last words
<ripper> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~shoa
<ripper> I'm fukcin
Prezzzzz!!!!quote:
ik zag PCPquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jammer vond dat groene zakje er wel lekker uitzien, wou wat van je kopen
bedankt maatquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Prezzzzz!!!!![]()
Nog gefeliciteerd. Had geloof ik wel gedaan in andere topic, maar weet niet meer zeker
Sick...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
is van die kerel waar ik net die link van plaatste
[..]
rip
nee ik ga weer de hele avond the witcher spelenquote:
Alles wel. Alles niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
goedenavond de heer Hermann
Alles wel?
wat is dit nu weer man man manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ga weer de hele avond the witcher spelen
specialKquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ey.
Gewoon ketamine nemen [ afbeelding ]
zal jou eens nemenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ey.
Gewoon ketamine nemen [ afbeelding ]
pruimtabakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou die shit helemaal links zijn, dat bruine/zwarte?
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belandenquote:
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijpquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou die shit helemaal links zijn, dat bruine/zwarte?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik deal onder andere in PCP, dm als je interesse hebt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij het over, special k is toch gewoon een merk cornflakes
Is slecht voor je geheugen, man.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij dat weleens gehad? het leek mij altijd heel eng, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig geworden naar hoe het is om in een k-hole te belanden
hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
is tof.. maar ja.. snel voorbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
gaat om de muziekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast een fantastisch filmpje maar moet eten dus niet geklikt grgr
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?quote:
Je moet toch nog kunnen leren?quote:
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Angeldust is een beetje incourant de laatste decennia
Denkt ie sowieso wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dus als ik een dag aardig tegen je doe denk je dat ik een leuke user ben?
bohh dat ziet er zo vet uitquote:
ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag was er in Groningen hardcorefestival, moest je niet heen?
dat zou wel kunnen iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt op tabak dat wordt gebruikt bij een waterpijp
mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef Willoow het volgende:
Wat voor drugs raadt jij aan, Slaap_Zak?
ga je een keer meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
bohh dat ziet er zo vet uitlijkt me tof om een keer mee te maken
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou best een keer het gevoel willen hebben dat ik buiten m'n lichaam treed
Kings of core Is ook nieuw..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee ... niks van gezien of gehoord. Zal niet veel boeiends zijn geweest
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de VS had de politie een speciaal protocol voor PCP gebruikers, omdat ze na een paar voltreffers bleven leven
net zombies
rebelse bad girl jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb wel eens waterpijp gerookt
Wat doet mescaline met je?quote:
Ik was er echt gek op...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
allebei nog nooit gehad, maar hou sws niet zo van trippen
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maarquote:
quote:
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik heb, met paddo's iig, dat ik me niet helemaal over kan geven aan de trip en het het steeds net niet is zeg maar
ja en dat vind ik dus ook een eng ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met LSD en mescaline heb je weinig te willen meer hoor
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was samen met mijn vader, was dus niet zo rebels
boeie, is goed voor de ontwikkelingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit tieners drugs aan te raden geloof ik
alle tieners zeggen ja tegen mdmaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en strafbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, is goed voor de ontwikkeling
quote:
Meesten hier zijn 20+quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijftquote:
In woonkamer van WCH dusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijft
zeker de eerste keer
gewoon ayahuasca samen met een sjamaan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen alleen doen in een goede setting.. met iemand die weet wat er kan gebeuren en die nuchter blijft
zeker de eerste keer
ja waar is die, die heeft geen ban toch?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker de eerste keer
We komen snel langsquote:
misschien is ze wel solidairquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja waar is die, die heeft geen ban toch?
Zal je zien dat hij de enige is die over zijn nek gaatquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
voor hermann halen we dan wel een paar dozen mexicano's
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij de enige is die over zijn nek gaat
we blijven toch zolderautisten hèquote:
Oke top!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat zal mijn vrouw echt een goed idee vinden
doet ze toch gezellig meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat zal mijn vrouw echt een goed idee vinden
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal topquote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal top
bleghquote:By HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU
Brandon Vedas
"I told u I was hardcore."
Those were the last coherent words Brandon Vedas, 21, typed into the computer in his Phoenix bedroom as he showed off for Internet pals watching on a Web cam by swallowing more and more prescription drugs.
Vedas died online as a crowd of virtual onlookers egged him to "eat more!" A chilling record of the Jan. 12 chat reads like an Internet version of the notorious 1964 Kew Gardens, Queens, stabbing of Kitty Genovese as her neighbors watched from their windows.
In Vedas' case, some did try to help — begging him to stop, to call 911, to get his mother from the next room. After he passed out, some tried frantically to figure out his location while others argued against getting involved.
But the technology that brought as many as a dozen chatters into the intimacy of Vedas' bedroom was unable to tell them where he was. Internet Relay Chat is anonymous, and no one in the drug users' chat group knew the last name of the young man who called himself Ripper.
Ze mag meedoenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, leuk WCH ik zie dat je je internetvriendjes over de vloer hebt, leuk joh, 20 jarige dames, helemaal top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |