quote:
Jij mag nooit meer andere mensen de les lezen over muzieksmaak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een jacuzzi zat met De Toppers.
En toch is het 1 grote aidszooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Wat is deze? Specularium is nog helemaal niet in het topic gesignaleerd.
Aaah, mis je je Filipijnse schone?quote:
Ze heeft je hart gestolen en je wil graag aangifte doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus, nog nooit zoiets meegemaakt
Het is gewoon het gevoel van machteloosheid, dat het nooit gaat werken en dat ik er niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je hart gestolen en je wil graag aangifte doen
Hoezo gaat het nooit werken? Je kunt haar toch opnieuw opzoeken of hierheen laten komen? En dan kijken of het blijft klikken. Er zijn zat mensen die hun liefde ergens aan de andere kant van de wereld vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is gewoon het gevoel van machteloosheid, dat het nooit gaat werken en dat ik er niks aan kan doen.
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo gaat het nooit werken? Je kunt haar toch opnieuw opzoeken of hierheen laten komen? En dan kijken of het blijft klikken. Er zijn zat mensen die hun liefde ergens aan de andere kant van de wereld vinden.
Snap ik. Maar zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.
Maar heb je wel d'r gegevens, telefoonnummer/Facebook en zulks?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je wel d'r gegevens, telefoonnummer/Facebook en zulks?
Gewoon het contact warm proberen te houden danquote:
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het contact warm proberen te houden dan
Ja dat is helaas iets waar je mee moeten leren leven, daar kun je weinig aan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feel
Agossie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feel
Dit klinkt best gemeen.quote:
Jij bent gewoon kilquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gemeen? Ik?
Gahahahahahahahahahhahahahahahahhahahhahahahahahaha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door LTVDK op 27-06-2015 18:16:14 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Net niet maar ik leef wel met je mee. Maar serieus uiteindelijk komt het goed. En anders alles alles zetten om terug te gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah nu weet ik dus niet of dit gemeend is of niet.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Binnen is het altijd hetzelfde.
Heel moedig dat je dat durft toe te geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
A Haunted House (2013) - IMDb
Ik moest hier gewoon om lachen gisteren.
Straks deel 2 kijken.
Dat wil ik niemand aandoen.quote:
Hai hai.quote:
Freddy Got Fingered was ook goed, toen ik 12 was.quote:
Heb jij iets op deze zaterdag gedaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hai hai.
[..]
Freddy Got Fingered was ook goed, toen ik 12 was.
Ik was ouder hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Freddy Got Fingered was ook goed, toen ik 12 was.
Ik heb natuurlijk gefietst, morgen heb ik een hele spannend meet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij iets op deze zaterdag gedaan?
Even uitcontroleren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
A Haunted House (2013) - IMDb
Ik moest hier gewoon om lachen gisteren.
Straks deel 2 kijken.
Slaap lekker.quote:
Een levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een drukte hier.
Heeft iedereen zogenaamd weer een leven ofzo
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.quote:
Hoe kan je dat nou geen goede film vinden, ik heb echt in tijden niet meer zulke goede actiescenes gezien.quote:
Nee ga jij maar de hele Filmography van de Wayans Brothers kijken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ga jij maar de hele Filmography van de Wayans Brothers kijken.
Fijne nacht dan maar.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook net mijn bed uitgecontroleerd. Staat er nog gewoon.
Moet ik eerst zoeken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fokker, meld je.
GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
Ik ging alleen even controleren, nog niet slapen.quote:
Oh, dan moet jij je ook melden van Fylax vrees ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging alleen even controleren, nog niet slapen.
Ingevuld. Overigens is timmmmm volgens het systeem nog steeds NWS-mod.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fokker, meld je.
GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
Meld dat even danquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ingevuld. Overigens is timmmmm volgens het systeem nog steeds NWS-mod.
Doen alsof je stopt en dan stiekem toch doorgaan....
Ik dacht al, in dat toppa stond 4 maanden encjij zei zteeds 2 dagen dus wist ff nietquote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens Specularium twee dagen. In werkelijkheid vier maanden.
De waarheid is hard.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht al, in dat toppa stond 4 maanden encjij zei zteeds 2 dagen dus wist ff niet
Triggerbips klinkt als Triggerfinger. Maar dan fouter.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:28 schreef Specularium het volgende:
Kijk Triggerbips stoer doen in dat ex-crew topic.
Over 17 dagen zullen we weten of je het als redactie frontpage kan verslaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn twee dagen zijn nu visueel gemaakt.
http://fokcrew.nl/user/179949
Gaat wel lukken, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Over 17 dagen zullen we weten of je het als redactie frontpage kan verslaan.
Ik ben pas/al halverwege seizoen 2quote:
Vermakelijk maar een beetje braafjes als je het vergelijkt met Ozquote:Op zondag 28 juni 2015 04:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, halverwege het nieuwe seizoen bedoelde ik.
En? Wat vind je ervan tot nog toe?
Oz moest ik ff Googelenquote:Op zondag 28 juni 2015 04:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vermakelijk maar een beetje braafjes als je het vergelijkt met Oz
Oz is een heel stuk grover en duisterder. Wel fijn dat er in OitnB tieten ipv piemels te zien zijnquote:Op zondag 28 juni 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oz moest ik ff Googelen.
Ik vergelijk het dan meer met Prison Break. Dat werd op een gegeven moment heel erg langdradig, maar uiteindelijk was ik wel blij dat ik alles gezien had.
Oz is geen vrouwengevangenis, als ik zo snel lees.
quote:Op zondag 28 juni 2015 04:26 schreef LTVDK het volgende:
Oz is een heel stuk grover en duisterder. Wel fijn dat er in OitnB tieten ipv piemels te zien zijn
Specuquote:
Niet dat het echt donker is geweest overigens ...quote:
I have no idea.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat het echt donker is geweest overigens ...
Ja goede kwaliteit dus daar lag het niet aan.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.
Dat was het denk ik juist, alleen maar actie en achtervolging het ging maar door. Op een gegeven moment dacht ik: ja nu weten we het wel gaaaap. Ik begreep ook niet hoe ik een film met zoveel actie saai kon vindenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou geen goede film vinden, ik heb echt in tijden niet meer zulke goede actiescenes gezien.
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.quote:
Wat is een NAS?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Gelukkig is er een leuke dag op CPZ en heeft RTVNH een livestream.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ureur-max-verstappen
quote:
Ziggo is inderdaad kut. Waaghals heeft al maanden dat een aantal zenders het niet doen en ze reageren gewoon niet op zijn mails.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Wat zijn pitspoezen?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm kan je niet overstappen naar een andere provider?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Network Attached Storage, dat is mijn fileserver met muziek/films/foto's en zo.
Sexy mooie dames in strakke pakjes die gewoon mooi staat te zijn in de pits en op de paddock en zo.quote:
Het is sinds de overname door UPC en de problemen zitten in de routerfunctie van het modem.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met ziggo. Maar ik heb alleen kabel en basis internet geloof ik.
Oh, dat had ik kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sexy mooie dames in strakke pakjes die gewoon mooi staat te zijn in de pits en op de paddock en zo.
[ afbeelding ]
Nieuwe modem bestellen of gaat dat niet werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is sinds de overname door UPC en de problemen zitten in de routerfunctie van het modem.
Neuh, ik ga van de week wel even contact opnemen met ze en anders hang ik er zelf wel een router tussen en schakelen ze die functie in hun eigen apparaat maar lekker uit.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwe modem bestellen of gaat dat niet werken?
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, ik ga van de week wel even contact opnemen met ze en anders hang ik er zelf wel een router tussen en schakelen ze die functie in hun eigen apparaat maar lekker uit.
Mijn externe toegang werkt juist het beste. Mijn ouders streamen nu van mijn NAS naar hun eigen tv.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is onzin.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.
Tuurlijk wel, hangt bij mij al jaren een router achter van mijzelf.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.
Ziggo wordt steeds kutter jaquote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dit bij de TT in Assen?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef YokiKater het volgende:
Straks, zo tegen 13.30 uur gaan Max en Jos samen lekker in oude F1 auto's een showtje geven. Daar word ik blij van.
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.quote:
Aah. Heb collega's die vannacht moesten werken en daar vandaag om half 8 moesten beginnen. Heheheh :pquote:Op zondag 28 juni 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.
Ik heb alleen problemen met de router, zowel extern als lokaal. Internettoegang heb ik wel altijd, gister nog boodschappen gedaan met 4 MB/per seconde.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziggo wordt steeds kutter jaVan de week had ik ook een nogal fluctuerende verbinding
[ afbeelding ]
Er bestaat helaas geen echt alternatief, met die monopolie van ze
Zandvoort ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.
Ja ik weet niet waar het bij mij aan lag, ging echt heel de tijd heen en weer de snelheidquote:Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met de router, zowel extern als lokaal. Internettoegang heb ik wel altijd, gister nog boodschappen gedaan met 4 MB/per seconde.
3 miljard vrouwen en Penage kiest er 1 uit die 63294 kilometer verderop woont.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sjiet he, wat heb je nu weer uitgespookt en met wie.
Ook maar om de geruchten over z'n ware seksuele aard te ontkennen.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
3 miljard vrouwen en Penage kiest er 1 uit die 63294 kilometer verderop woont.
Peunage is maar zevenletterig.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook maar om de geruchten over z'n ware seksuele aard te ontkennen.
Gewoon doen, lekkere frisse neusje halen bij Rachid.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:27 schreef Peunage het volgende:
Ik wil ook even naar buiten of zo, maar aidsweer.
Ik ben nog geen 2 uur wakker joh, duurt wel even voor ik honger heb, vermoed zo rond 12 uur ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb 2 uur geleden nog gegeten.
Net ook nog een banaan. Is lekker hoor.
Als ik je moeder was zou ik je echt een draai om je snor geven met je ontbijt overslaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 2 uur wakker joh, duurt wel even voor ik honger heb, vermoed zo rond 12 uur ofzo.
Dat is het punt idd, mijn ritme is fucked up, gezien ik 9/10 x altijd om 9 uur klaar ben met werken eet ik pas laat in de avond, word ik laat wakker en ga meteen naar werk zonder ontbijt, dus de ramadan deert mij niet echt.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik je moeder was zou ik je echt een draai om je snor geven met je ontbijt overslaan.
Bijzonder, aangezien de omtrek van de aarde zo'n 40.000 kilometer is.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
3 miljard vrouwen en Penage kiest er 1 uit die 63294 kilometer verderop woont.
Niet zo tof doen over Penage nu hij het moeilijk heeft.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder, aangezien de omtrek van de aarde zo'n 40.000 kilometer is.
Ik zou haast gaan denken dat Peunage een vrouw is die niet kan kaartlezen.
Vrouwen staan erom bekend dat ze niet de kortste route nemen, maar vaak verkeerd rijden.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo tof doen over Penage nu hij het moeilijk heeft.
Ik ben geen vrouw, maar waarschijnlijk wel de verkeerde route genomen ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrouwen staan erom bekend dat ze niet de kortste route nemen, maar vaak verkeerd rijden.
Dan is Specularium een vrouw, met haar slechte rekenvoorbeelden.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar waarschijnlijk wel de verkeerde genomen ja.
Normaal zou ik hier om lachen.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan is Specularium een vrouw, met haar slechte rekenvoorbeelden.
Als je onder de trein wilt gaan liggen door een grapje van Elflettering neemt ook niemand je dat kwalijk.quote:
Doe eens effe normaal man gek, straks doet hij het echt.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je onder de trein wilt gaan liggen door een grapje van Elflettering neemt ook niemand je dat kwalijk.
Niks mis met onder een trein liggen, zolang de trein maar stil staat.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal man gek, straks doet hij het echt.
Maar welke baardtrimmer moet ik kopen?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal man gek, straks doet hij het echt.
voor wie?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar welke baardtrimmer moet ik kopen?
Voor boven of onder?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom iets kopen wat je toch nooit hoeft te gebruiken dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boven. Voor onder heb ik een hele tuinset van Philips.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom iets kopen wat je toch nooit hoeft te gebruiken dan?
sowquote:Op zondag 28 juni 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik vind jou niet erg behulpzaam en denk dat een ban van 3 maanden je goed zal doen.
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik vind jou niet erg behulpzaam en denk dat een ban van 3 maanden je goed zal doen.
Racist. Misschien moeten we jouw kleurtje even terugsturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?
Slaap je nog?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?
quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op zondag 28 juni 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks mis met onder een trein liggen, zolang de trein maar stil staat.
Ik ben blankquote:Op zondag 28 juni 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Racist. Misschien moeten we jouw kleurtje even terugsturen.
que?quote:
Hij heeft al bijna net zo veel posts als jij.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent te nieuw om mijn macht te kunnen ervaren.
Waarom ga je nu ineens beginnen over wiskunde?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Respect.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft al bijna net zo veel posts als jij.
Zit je nou weer net iets te tof te doen met je verminkte stengel?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon mezelf joh altijd gewoon gebleven.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je nou weer net iets te tof te doen met je verminkte stengel?
Gewoon Mehmet van die hoekje.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon mezelf joh altijd gewoon gebleven.
Ja heel betrouwbaar, maar soms wel veel duurder.quote:
Ik hoor ze alweer rammelen ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht even dat het over clearblue ging.
Zie het ja, soms normaal, soms erboven.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel betrouwbaar, maar soms wel veel duurder.
Gewoon alleen nu.nl app, die doet dat alleen bij belangrijkere dingen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef Specularium het volgende:
NOS pusht mij steeds razende aids over Griekenland.
Denk dat ik het uit ga zetten.
#viesdikquote:Op zondag 28 juni 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me vandaag helemaal klemgezopen met 3 andere FOK!kers op een bierfestival, wat een gekkigheid.
Nu heb je wel een mooie middag NK Wielrennen gemist.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me vandaag helemaal klemgezopen met 3 andere FOK!kers op een bierfestival, wat een gekkigheid.
En je eet 50% van wat op de barbeque gaat.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga me woensdag helemaal klem zuipen op een bbq #viesdik
Ook nog patat gegeten natuurlijk, en toen ik thuis kwam nog even langs McDonalds voor 20 kipnuggets.quote:
Zoals of hwt nederlands elftal een wedstrijd wintquote:Op zondag 28 juni 2015 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon alleen nu.nl app, die doet dat alleen bij belangrijkere dingen.
Hoe meer ik gedronken heb, hoe meer ik eet. Dat is wel een levensfeitje jaquote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je eet 50% van wat op de barbeque gaat.
Al die jongens waren wielerfanaten dus we hebben het natuurlijk de hele middag in de gaten gehouden.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu heb je wel een mooie middag NK Wielrennen gemist.
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloorquote:Op zondag 28 juni 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die jongens waren wielerfanaten dus we hebben het natuurlijk de hele middag in de gaten gehouden.
Prebe van Hecken, of all people. Wat een faal.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloor. Hard gelachen. Net als het gefaal van Lotto Djumbo en Niki die een massasprint wint.
En Boehannie niet naar de Tour. Steven Tronet die in Frankrijk wint. Buchmann die in Duitsland wint.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prebe van Hecken, of all people. Wat een faal.
Wel een beetje jammer dat deze krabbers de driekleur mogen dragen maar soit, het kan niet elk jaar feest zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Boehannie niet naar de Tour. Steven Tronet die in Frankrijk wint. Buchmann die in Duitsland wint.
Wat een winnaars.
Je kan nog altijd naar Bob Jungels, Vincenzo Nibali en Alejandro Valverde kijken.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat deze krabbers de driekleur mogen dragen maar soit, het kan niet elk jaar feest zijn.
Dat is wel mooi ja, maar de kampioenstruien van die 3 ploegen zijn dan weer aids. Helaars.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar Bob Jungels, Vincenzo Nibali en Alejandro Valverde kijken.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloor. Hard gelachen. Net als het gefaal van Lotto Djumbo en Niki die een massasprint wint.
Vertel dan joh, kut.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou ik las wel een leuk nieuwtje. Maar dat boeit niemand hier denk ik.
Weet ik zeker eigenlijk.
Het was in antwoord op tim he. Ging over ijshockey.quote:
Paar jaar terug reed de 'Giro' hier door de buurt, was best leuk man.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Alles beter dan die kale kuiten aids.
Godverdomme, in mijn stad.
Nou, dat vind ik leuk nieuws.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was in antwoord op tim he. Ging over ijshockey.
De Nederlander Daniel Sprong is bij de zogenoemde draft voor de Amerikaanse ijshockeycompetitie in de tweede ronde als 46ste gekozen door Pittsburgh Penguins.
http://nos.nl/artikel/204(...)ong-kans-in-nhl.html
Envelop?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar terug reed de 'Giro' hier door de buurt, was best leuk man.
Alles goed?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
HOOOOIIIIIIII!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Eigenwijs ding![]()
.
Was jouw oma wel een beetje lekker?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
Toevallig nu iets op NPO1 over de start van de Tour hier in Amsterdam.
Volgens mij had mijn oma daar nog een foto van.
Toen ze oma was iig nietquote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jouw oma wel een beetje lekker?
Walgelijk identiek.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het een geloofwaardige LTKDV imitatie?
Matige poging, zit lang niet genoeg liefde in 2/10.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het een geloofwaardige LTKDV imitatie?
Ligt eraan hoe je 'wel' uitspreekt.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En hoezo wel? Met andere woorden, ik niet dus![]()
Ja dat zal wel weerquote:Op zondag 28 juni 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'wel' uitspreekt.
Niet. Als ik dood neerval, pech.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Hoe bereiden de ouderen mensen in dit topic zich voor op de naderende 40 graden?
Ik bedoelde er niks mee, maar goed dat je het zegt.quote:
Pierenbadje en partytent midden op straat.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Hoe bereiden de ouderen mensen in dit topic zich voor op de naderende 40 graden?
Ik maak nooit ruzie. Hoe kom je daar nou bij. Ik ben super gezellig.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee, maar goed dat je het zegt.
Weet ik ook waar die ruzie elke keer vandaan komt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Hoe kom je daar nou bij. Ik ben super gezellig.
(even het goede voorbeeld geven)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(even het goede voorbeeld geven)
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GahahahahahahahhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben je ook een gigantische paardenlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jongens wat zijn jullie onderonsjes toch enig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok...nu ben je echt een razende paardenlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gigantische paardenlul.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...nu ben je echt een razende paardenlul.![]()
Denk dat iemand ze een keertje moet uitleggen hoe de dm/pm of wat dan ook werkt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh jongens wat zijn jullie onderonsjes toch enig.![]()
Ja als Specu zo'n matige impressie doet moet ik dat natuurlijk wel even rechtzetten.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat hebben wij al 100000000x gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat iemand ze een keertje moet uitleggen hoe de dm/pm of wat dan ook werkt.![]()
Je bent zelf een even.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Ja als Specu zo'n matige impressie doet moet ik dat natuurlijk wel even rechtzetten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Neuh, Fokker hoefde me niet eens op te vegen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan hebben ze elkaar blijkbaar geblokt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hebben wij al 100000000x gedaan.![]()
Jullie zien maar 1 procent van onze gesprekken hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan hebben ze elkaar blijkbaar geblokt.![]()
1% teveelquote:Op zondag 28 juni 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie zien maar 1 procent van onze gesprekken hoor.Laffe huichelaar![]()
Je was me voor. En jammer dat ik die run heb gemist. Ik kan wel een lekker kleurtje in mijn haar gebruiken.quote:![]()
Beetje normaal doen jij ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Mijn haar kleurt niet, ja als je het nog zwarter maakt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Las net het topic hier, vind die kleurtjes wel leuk staan bij sommigen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zat op die FB te kijken en daar kwam wel een aantrekkelijke dame langs ja. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijvoorbeeld van sommige dames met roze haar ook wel geil wordquote:Op zondag 28 juni 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Las net het topic hier, vind die kleurtjes wel leuk staan bij sommigen.Laffe huichelaar![]()
LTDKV moet gewoon normaal doen.quote:
Jij bent wel lief. En onze date was toch geslaagd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 23:13:29 ]![]()
Ik weet nog wel iemand die er een wit kleurtje in wil spuiten voor je. Ijshockeyseizoen is toch afgelopenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was me voor. En jammer dat ik die run heb gemist. Ik kan wel een lekker kleurtje in mijn haar gebruiken.Laffe huichelaar![]()
Mijn haar is al wit he. Als je grijs wit wil noemen tenminste.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die er een wit kleurtje in wil spuiten voor je. Ijshockeyseizoen is toch afgelopen![]()
Als mensen grijs wit hadden willen noemen, hadden ze geen grijs uitgevondenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn haar is al wit he. Als je grijs wit wil noemen tenminste.Laffe huichelaar![]()
Onder of boven?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn haar kleurt niet, ja als je het nog zwarter maakt.![]()
Ik noem het gewoon wit, klinkt beter.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mensen grijs wit hadden willen noemen, hadden ze geen grijs uitgevonden![]()
Van die punk chickies.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat op die FB te kijken en daar kwam wel een aantrekkelijke dame langs ja. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijvoorbeeld van sommige dames met roze haar ook wel geil word![]()
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTDKV moet gewoon normaal doen.
Jij bent wel lief. En onze date was toch geslaagdOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nou nou nou nou nou nou nou, dit is wel héél heftig hèquote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?Laffe huichelaar![]()
Allebei zwart hèquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja dat was misschien wel iets té grof.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, dit is wel héél heftig hèOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
light nog wel. Heb je die pens van mij wel eens gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?![]()
Nouja, alsof dat slecht is.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?![]()
Droog in de bips.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het hier goed op kunnen #kingofthenerds
Forum Opties Forumhop: Hop naar: