Matige poging, zit lang niet genoeg liefde in 2/10.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het een geloofwaardige LTKDV imitatie?
Ligt eraan hoe je 'wel' uitspreekt.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En hoezo wel? Met andere woorden, ik niet dus![]()
Ja dat zal wel weerquote:Op zondag 28 juni 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'wel' uitspreekt.
Niet. Als ik dood neerval, pech.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Hoe bereiden de ouderen mensen in dit topic zich voor op de naderende 40 graden?
Ik bedoelde er niks mee, maar goed dat je het zegt.quote:
Pierenbadje en partytent midden op straat.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Hoe bereiden de ouderen mensen in dit topic zich voor op de naderende 40 graden?
Ik maak nooit ruzie. Hoe kom je daar nou bij. Ik ben super gezellig.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee, maar goed dat je het zegt.
Weet ik ook waar die ruzie elke keer vandaan komt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Hoe kom je daar nou bij. Ik ben super gezellig.
(even het goede voorbeeld geven)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(even het goede voorbeeld geven)
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GahahahahahahahhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben je ook een gigantische paardenlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jongens wat zijn jullie onderonsjes toch enig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok...nu ben je echt een razende paardenlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gigantische paardenlul.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...nu ben je echt een razende paardenlul.![]()
Denk dat iemand ze een keertje moet uitleggen hoe de dm/pm of wat dan ook werkt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh jongens wat zijn jullie onderonsjes toch enig.![]()
Ja als Specu zo'n matige impressie doet moet ik dat natuurlijk wel even rechtzetten.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat hebben wij al 100000000x gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat iemand ze een keertje moet uitleggen hoe de dm/pm of wat dan ook werkt.![]()
Je bent zelf een even.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Ja als Specu zo'n matige impressie doet moet ik dat natuurlijk wel even rechtzetten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Neuh, Fokker hoefde me niet eens op te vegen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan hebben ze elkaar blijkbaar geblokt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hebben wij al 100000000x gedaan.![]()
Jullie zien maar 1 procent van onze gesprekken hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan hebben ze elkaar blijkbaar geblokt.![]()
1% teveelquote:Op zondag 28 juni 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie zien maar 1 procent van onze gesprekken hoor.Laffe huichelaar![]()
Je was me voor. En jammer dat ik die run heb gemist. Ik kan wel een lekker kleurtje in mijn haar gebruiken.quote:![]()
Beetje normaal doen jij ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Mijn haar kleurt niet, ja als je het nog zwarter maakt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Las net het topic hier, vind die kleurtjes wel leuk staan bij sommigen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zat op die FB te kijken en daar kwam wel een aantrekkelijke dame langs ja. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijvoorbeeld van sommige dames met roze haar ook wel geil wordquote:Op zondag 28 juni 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Las net het topic hier, vind die kleurtjes wel leuk staan bij sommigen.Laffe huichelaar![]()
LTDKV moet gewoon normaal doen.quote:
Jij bent wel lief. En onze date was toch geslaagd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 23:13:29 ]![]()
Ik weet nog wel iemand die er een wit kleurtje in wil spuiten voor je. Ijshockeyseizoen is toch afgelopenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was me voor. En jammer dat ik die run heb gemist. Ik kan wel een lekker kleurtje in mijn haar gebruiken.Laffe huichelaar![]()
Mijn haar is al wit he. Als je grijs wit wil noemen tenminste.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die er een wit kleurtje in wil spuiten voor je. Ijshockeyseizoen is toch afgelopen![]()
Als mensen grijs wit hadden willen noemen, hadden ze geen grijs uitgevondenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn haar is al wit he. Als je grijs wit wil noemen tenminste.Laffe huichelaar![]()
Onder of boven?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn haar kleurt niet, ja als je het nog zwarter maakt.![]()
Ik noem het gewoon wit, klinkt beter.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mensen grijs wit hadden willen noemen, hadden ze geen grijs uitgevonden![]()
Van die punk chickies.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat op die FB te kijken en daar kwam wel een aantrekkelijke dame langs ja. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijvoorbeeld van sommige dames met roze haar ook wel geil word![]()
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTDKV moet gewoon normaal doen.
Jij bent wel lief. En onze date was toch geslaagdOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nou nou nou nou nou nou nou, dit is wel héél heftig hèquote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?Laffe huichelaar![]()
Allebei zwart hèquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja dat was misschien wel iets té grof.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, dit is wel héél heftig hèOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
light nog wel. Heb je die pens van mij wel eens gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?![]()
Nouja, alsof dat slecht is.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint ook steeds meer een Specularium Light te worden he?![]()
Droog in de bips.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het hier goed op kunnen #kingofthenerds
Forum Opties Forumhop: Hop naar: