Waarom iets kopen wat je toch nooit hoeft te gebruiken dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boven. Voor onder heb ik een hele tuinset van Philips.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom iets kopen wat je toch nooit hoeft te gebruiken dan?
sowquote:Op zondag 28 juni 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik vind jou niet erg behulpzaam en denk dat een ban van 3 maanden je goed zal doen.
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik vind jou niet erg behulpzaam en denk dat een ban van 3 maanden je goed zal doen.
Racist. Misschien moeten we jouw kleurtje even terugsturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?
Slaap je nog?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm Ik heb Tem en Danny onder mijn controle, pas je niet op dat als je zo doorgaat je je kleurtje mag inleveren?
quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar welke baardtrimmer moet ik kopen?
+1 scherpquote:Op zondag 28 juni 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks mis met onder een trein liggen, zolang de trein maar stil staat.
Ik ben blankquote:Op zondag 28 juni 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Racist. Misschien moeten we jouw kleurtje even terugsturen.
que?quote:
Hij heeft al bijna net zo veel posts als jij.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent te nieuw om mijn macht te kunnen ervaren.
Waarom ga je nu ineens beginnen over wiskunde?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Respect.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft al bijna net zo veel posts als jij.
Zit je nou weer net iets te tof te doen met je verminkte stengel?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon mezelf joh altijd gewoon gebleven.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je nou weer net iets te tof te doen met je verminkte stengel?
Gewoon Mehmet van die hoekje.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon mezelf joh altijd gewoon gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |