Ja heel betrouwbaar, maar soms wel veel duurder.quote:
Ik hoor ze alweer rammelen ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht even dat het over clearblue ging.
Zie het ja, soms normaal, soms erboven.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel betrouwbaar, maar soms wel veel duurder.
Gewoon alleen nu.nl app, die doet dat alleen bij belangrijkere dingen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef Specularium het volgende:
NOS pusht mij steeds razende aids over Griekenland.
Denk dat ik het uit ga zetten.
#viesdikquote:Op zondag 28 juni 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me vandaag helemaal klemgezopen met 3 andere FOK!kers op een bierfestival, wat een gekkigheid.
Nu heb je wel een mooie middag NK Wielrennen gemist.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me vandaag helemaal klemgezopen met 3 andere FOK!kers op een bierfestival, wat een gekkigheid.
En je eet 50% van wat op de barbeque gaat.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga me woensdag helemaal klem zuipen op een bbq #viesdik
Ook nog patat gegeten natuurlijk, en toen ik thuis kwam nog even langs McDonalds voor 20 kipnuggets.quote:
Zoals of hwt nederlands elftal een wedstrijd wintquote:Op zondag 28 juni 2015 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon alleen nu.nl app, die doet dat alleen bij belangrijkere dingen.
Hoe meer ik gedronken heb, hoe meer ik eet. Dat is wel een levensfeitje jaquote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je eet 50% van wat op de barbeque gaat.
Al die jongens waren wielerfanaten dus we hebben het natuurlijk de hele middag in de gaten gehouden.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu heb je wel een mooie middag NK Wielrennen gemist.
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloorquote:Op zondag 28 juni 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die jongens waren wielerfanaten dus we hebben het natuurlijk de hele middag in de gaten gehouden.
Prebe van Hecken, of all people. Wat een faal.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloor. Hard gelachen. Net als het gefaal van Lotto Djumbo en Niki die een massasprint wint.
En Boehannie niet naar de Tour. Steven Tronet die in Frankrijk wint. Buchmann die in Duitsland wint.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prebe van Hecken, of all people. Wat een faal.
Wel een beetje jammer dat deze krabbers de driekleur mogen dragen maar soit, het kan niet elk jaar feest zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Boehannie niet naar de Tour. Steven Tronet die in Frankrijk wint. Buchmann die in Duitsland wint.
Wat een winnaars.
Je kan nog altijd naar Bob Jungels, Vincenzo Nibali en Alejandro Valverde kijken.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat deze krabbers de driekleur mogen dragen maar soit, het kan niet elk jaar feest zijn.
Dat is wel mooi ja, maar de kampioenstruien van die 3 ploegen zijn dan weer aids. Helaars.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar Bob Jungels, Vincenzo Nibali en Alejandro Valverde kijken.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gregje heeft twintig kilometer kansloos achter het kopgroepje aangefietst. Roelandts deed al het kopwerk en verloor. Hard gelachen. Net als het gefaal van Lotto Djumbo en Niki die een massasprint wint.
Vertel dan joh, kut.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou ik las wel een leuk nieuwtje. Maar dat boeit niemand hier denk ik.
Weet ik zeker eigenlijk.
Het was in antwoord op tim he. Ging over ijshockey.quote:
Paar jaar terug reed de 'Giro' hier door de buurt, was best leuk man.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Alles beter dan die kale kuiten aids.
Godverdomme, in mijn stad.
Nou, dat vind ik leuk nieuws.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was in antwoord op tim he. Ging over ijshockey.
De Nederlander Daniel Sprong is bij de zogenoemde draft voor de Amerikaanse ijshockeycompetitie in de tweede ronde als 46ste gekozen door Pittsburgh Penguins.
http://nos.nl/artikel/204(...)ong-kans-in-nhl.html
Envelop?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar terug reed de 'Giro' hier door de buurt, was best leuk man.
Alles goed?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
HOOOOIIIIIIII!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Eigenwijs ding![]()
.
Was jouw oma wel een beetje lekker?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
Toevallig nu iets op NPO1 over de start van de Tour hier in Amsterdam.
Volgens mij had mijn oma daar nog een foto van.
Toen ze oma was iig nietquote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jouw oma wel een beetje lekker?
Walgelijk identiek.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het een geloofwaardige LTKDV imitatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |