Het is sinds de overname door UPC en de problemen zitten in de routerfunctie van het modem.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met ziggo. Maar ik heb alleen kabel en basis internet geloof ik.
Oh, dat had ik kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sexy mooie dames in strakke pakjes die gewoon mooi staat te zijn in de pits en op de paddock en zo.
[ afbeelding ]
Nieuwe modem bestellen of gaat dat niet werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is sinds de overname door UPC en de problemen zitten in de routerfunctie van het modem.
Neuh, ik ga van de week wel even contact opnemen met ze en anders hang ik er zelf wel een router tussen en schakelen ze die functie in hun eigen apparaat maar lekker uit.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwe modem bestellen of gaat dat niet werken?
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, ik ga van de week wel even contact opnemen met ze en anders hang ik er zelf wel een router tussen en schakelen ze die functie in hun eigen apparaat maar lekker uit.
Mijn externe toegang werkt juist het beste. Mijn ouders streamen nu van mijn NAS naar hun eigen tv.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Gelukkig is er een leuke dag op CPZ en heeft RTVNH een livestream.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ureur-max-verstappen
Dat is onzin.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.
Tuurlijk wel, hangt bij mij al jaren een router achter van mijzelf.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ze heb ze wel eens gevraagd of je een van jezelf kan gebruiken maar dan zeggen ze gewoon nee.
Ziggo wordt steeds kutter jaquote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Gelukkig is er een leuke dag op CPZ en heeft RTVNH een livestream.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ureur-max-verstappen
Is dit bij de TT in Assen?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef YokiKater het volgende:
Straks, zo tegen 13.30 uur gaan Max en Jos samen lekker in oude F1 auto's een showtje geven. Daar word ik blij van.
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.quote:
Aah. Heb collega's die vannacht moesten werken en daar vandaag om half 8 moesten beginnen. Heheheh :pquote:Op zondag 28 juni 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.
Ik heb alleen problemen met de router, zowel extern als lokaal. Internettoegang heb ik wel altijd, gister nog boodschappen gedaan met 4 MB/per seconde.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziggo wordt steeds kutter jaVan de week had ik ook een nogal fluctuerende verbinding
[ afbeelding ]
Er bestaat helaas geen echt alternatief, met die monopolie van ze
Zandvoort ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij plaatst net een link van RTVNH, dus ik gok dat het op Zandvoort is.
Ja ik weet niet waar het bij mij aan lag, ging echt heel de tijd heen en weer de snelheidquote:Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met de router, zowel extern als lokaal. Internettoegang heb ik wel altijd, gister nog boodschappen gedaan met 4 MB/per seconde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |