Vermakelijk maar een beetje braafjes als je het vergelijkt met Ozquote:Op zondag 28 juni 2015 04:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, halverwege het nieuwe seizoen bedoelde ik.
En? Wat vind je ervan tot nog toe?
Oz moest ik ff Googelenquote:Op zondag 28 juni 2015 04:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vermakelijk maar een beetje braafjes als je het vergelijkt met Oz
Oz is een heel stuk grover en duisterder. Wel fijn dat er in OitnB tieten ipv piemels te zien zijnquote:Op zondag 28 juni 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oz moest ik ff Googelen.
Ik vergelijk het dan meer met Prison Break. Dat werd op een gegeven moment heel erg langdradig, maar uiteindelijk was ik wel blij dat ik alles gezien had.
Oz is geen vrouwengevangenis, als ik zo snel lees.
quote:Op zondag 28 juni 2015 04:26 schreef LTVDK het volgende:
Oz is een heel stuk grover en duisterder. Wel fijn dat er in OitnB tieten ipv piemels te zien zijn
Specuquote:
Niet dat het echt donker is geweest overigens ...quote:
I have no idea.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat het echt donker is geweest overigens ...
Ja goede kwaliteit dus daar lag het niet aan.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.
Dat was het denk ik juist, alleen maar actie en achtervolging het ging maar door. Op een gegeven moment dacht ik: ja nu weten we het wel gaaaap. Ik begreep ook niet hoe ik een film met zoveel actie saai kon vindenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou geen goede film vinden, ik heb echt in tijden niet meer zulke goede actiescenes gezien.
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.quote:
Wat is een NAS?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Gelukkig is er een leuke dag op CPZ en heeft RTVNH een livestream.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ureur-max-verstappen
quote:
Ziggo is inderdaad kut. Waaghals heeft al maanden dat een aantal zenders het niet doen en ze reageren gewoon niet op zijn mails.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kloteweek achter de rug en ik ben nog steeds chagerijnig en ik heb nog slecht geslapen ook en nu wil ik op alles zeiken. Fucking ziggo is ook kut sinds de overname door UPC, daardoor kan ik vaak mijn NAS niet bereiken of de IP cams. En nog veel meer.
Wat zijn pitspoezen?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm kan je niet overstappen naar een andere provider?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Network Attached Storage, dat is mijn fileserver met muziek/films/foto's en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |