Slaap lekker.quote:
Een levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een drukte hier.
Heeft iedereen zogenaamd weer een leven ofzo
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.quote:
Hoe kan je dat nou geen goede film vinden, ik heb echt in tijden niet meer zulke goede actiescenes gezien.quote:
Nee ga jij maar de hele Filmography van de Wayans Brothers kijken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem dus gekocht en ik had hem bij het begin al afgezet omdat ik merkte dat ik er helemaal geen zin in had.
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ga jij maar de hele Filmography van de Wayans Brothers kijken.
Fijne nacht dan maar.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook net mijn bed uitgecontroleerd. Staat er nog gewoon.
Moet ik eerst zoeken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fokker, meld je.
GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
Ik ging alleen even controleren, nog niet slapen.quote:
Oh, dan moet jij je ook melden van Fylax vrees ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging alleen even controleren, nog niet slapen.
Ingevuld. Overigens is timmmmm volgens het systeem nog steeds NWS-mod.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Fokker, meld je.
GC / Yo (ex-)crew, meld je hier!
Meld dat even danquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ingevuld. Overigens is timmmmm volgens het systeem nog steeds NWS-mod.
Doen alsof je stopt en dan stiekem toch doorgaan....
Ik dacht al, in dat toppa stond 4 maanden encjij zei zteeds 2 dagen dus wist ff nietquote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens Specularium twee dagen. In werkelijkheid vier maanden.
De waarheid is hard.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht al, in dat toppa stond 4 maanden encjij zei zteeds 2 dagen dus wist ff niet
Triggerbips klinkt als Triggerfinger. Maar dan fouter.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:28 schreef Specularium het volgende:
Kijk Triggerbips stoer doen in dat ex-crew topic.
Over 17 dagen zullen we weten of je het als redactie frontpage kan verslaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn twee dagen zijn nu visueel gemaakt.
http://fokcrew.nl/user/179949
Gaat wel lukken, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Over 17 dagen zullen we weten of je het als redactie frontpage kan verslaan.
Ik ben pas/al halverwege seizoen 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |