Ik had er ook eentje extra, maar die gooide in niet door mijn brievenbusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh?
Wat bedoel je?![]()
Dat ik krantenloper was mocht ik 1 ochtendkrant kiezen en daarvan kreeg ik er dan eentje extra..
Nee, ik ook niet..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje extra, maar die gooide in niet door mijn brievenbus
Ik heb 6 heerlijk rijpe nectarines, waarvan ik er net 2 heb opgegetenquote:
He Marijkequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Verantwoordelijkheden dragenSommige mensen
Maar goedemiddag
Hoiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar goedemiddag
Relax. het is vrijdagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar goedemiddag
He Diequote:
Mevrouw met de schone tandjesquote:
Ja nee dat helptquote:
Nectarines is niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 6 heerlijk rijpe nectarines, waarvan ik er net 2 heb opgegeten
En ik heb ook nog kersen en bananen.
En appels.
Straks heb ik nog een fruitoverdosis vandaag
Hier gaat het met vlagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet veelste weinig fruit.. Misschien zo even appels halen. Bananen iig niet. Te veel fruitvliegjes hierzo..
Huh wat?quote:
Oeh, meloenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nectarines is niet zo mijn ding
Banaan, appel, sinaasappel, meloen, aarbei, jummie!
Nee, vanmorgenquote:
Ik eet het ook bijna nooit. Op een incidentele banaan naquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet veelste weinig fruit.. Misschien zo even appels halen. Bananen iig niet. Te veel fruitvliegjes hierzo..
Beginnen met wat?quote:
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet het ook bijna nooit. Op een incidentele banaan na
Ho sorry, lette niet goed opquote:
Gezelligquote:
Met wat?quote:
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst welquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ho sorry, lette niet goed opDoor je icon dacht ik dat je buurpoes was
![]()
Maar hoi!
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst wel![]()
Aardbei hou ik niet van
Uhm.... felies met je baan?quote:
Wat goed Bossiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja even wachten op collega. Ik heb mijn wijk niet afgekregen en aangezien ik te moe was en begon te merken dat het beste er voor deze week wel vanaf is, maar besloten om niet over te werken. en dus de baas gebeld..
Grenzen aangeven ftw![]()
![]()
Nee, het is mijn warhoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al 'Ben ik nou ineens een gesprek vergeten waardoor ik deze referentie niet meer snap ?'
Goezzo!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja even wachten op collega. Ik heb mijn wijk niet afgekregen en aangezien ik te moe was en begon te merken dat het beste er voor deze week wel vanaf is, maar besloten om niet over te werken. en dus de baas gebeld..
![]()
werken met een veegwagen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, je solliciatielessen hebben geholpen?
zie hierboven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Met wat?En waarom de long face?
Ik ben zo blij met die persautomaten in de supermarkten tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst wel![]()
Aardbei hou ik niet van
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed Bossie![]()
[..]
Nee, het is mijn warhoofd![]()
I know, Ik hou er nou eenmaal niet vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aardbei
En eens wat betreft sinaasappel
Oh en appel en banaan...
* Spezza19 straks meteen maar halen met boodschappen doen
Ik ookquote:
Ah zo! Nou succes danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werken met een veegwagen.
[..]
[..]
zie hierboven.
Is wel heel snel moet voor aankomende week dus nog vervanging gaan regelen voor hier.
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed Bossie![]()
[..]
Nee, het is mijn warhoofd![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werken met een veegwagen.
[..]
[..]
zie hierboven.
Is wel heel snel moet voor aankomende week dus nog vervanging gaan regelen voor hier.
Ja makkelijk hè?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die persautomaten in de supermarkten tegenwoordig
quote:
Wat goed Bos dat je voor jezelf opkomt!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..
Als ik haar was dan jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig dat Marijke een warhoofd heeft en niet jij?
Sowieso ieder weekend een litertje, en tijdens de werkweek soms tussendoor ook even een flesjequote:
en hoe voelde dat ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Oja, Ik heb vandaag mijn eigen gleuf mogen vullen![]()
Goed van je bosjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig dat Marijke een warhoofd heeft en niet jij?
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso ieder weekend een litertje, en tijdens de werkweek soms tussendoor ook even een flesje
joe kot noew djop ?quote:
das wel vervelend dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
thanks bossiequote:
Ik moe nog kijken of ik wil/kanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
En tweemaal een privé meet (zie OP), zulks een gezelligheid
Dat is dat superman tekentje wat je nu ziet. Kun je de toon van je bericht beetje mee sturenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat betekend PI ?niet de pi van wiskunde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dat superman tekentje wat je nu ziet. Kun je de toon van je bericht beetje mee sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Post Iconquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat betekend PI ?niet de pi van wiskunde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Molo het volgende:
Er staan mensen op de gang over mij te roddelen, niet wetende dat ik het kan horenGelukkig dat het positief is, is anders ook zo awkward!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hierWerkse
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Molo het volgende:
Er staan mensen op de gang over mij te roddelen, niet wetende dat ik het kan horenDat rijst de vraag: is positief over iemand roddelen ook echt roddelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hier
Volgens de betekenis van het woord is roddelen altijd negatief...
Dit account is niet meer in gebruik.
Serieus? Ik dacht dat alleen DM en PM dat warenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, moet minimaal een week geregistreerd zijn om te zien wat het is.Geen toegang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, moet minimaal een week geregistreerd zijn om te zien wat het is.Geen toegang.
Miniquote:
Loopt storm he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon juist net zo fijn alleen hierquote:
Als je met iemand wil samenwonen, waarom dan niet kijken naar een studentenkamer?quote:
Beidenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat alleen DM en PM dat waren
Oke, deal. Snel geregeldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij elke dag kookt en schoonmaakt
Studentenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je met iemand wil samenwonen, waarom dan niet kijken naar een studentenkamer?Ik ben dol op alleen wonen, sorry
Wel zorgen dat ze de helft van alle lasten meebetaald he?quote:
De Fok-wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
Heeeejquote:
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenotenquote:
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenoten
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
quote:
Uhuh..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben het eens hoor...
Studenten
Studentes
We hebben een clubje opgericht, voor mensen .....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Geen ideequote:
quote:
Oh echt? Ik hou van kokenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Vakantie, waarheen en met wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Van het weekend al plannen, volgende week eigenlijk ook de hele week al, en daarna werken, daarna op vakantie, en daarna weer fulltime werken..![]()
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
Londenquote:
Die wordt vanzelf wel volwassenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Gatverdammequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Welnee, pizza valt onder groente, wist je dat niet? http://www.nbcnews.com/id(...)e-congress-says-yes/quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel volwassenOf hij krijgt scheurbuik
wat kook je vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hou van kokenmaar alleen voor mezelf dan haha.
nog altijd beter dan diepvriespizzaquote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
London
* Spezza19 is al veel te lang niet geweest
True, maar zuks komt dan toch gewoon je neus uit?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kook je vandaag?
[..]
nog altijd beter dan diepvriespizza
quote:
Ik denk dat ik van je winquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
London
* Spezza19 is al veel te lang niet geweest
Ja, net zoals mac and cheesequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, pizza valt onder groente, wist je dat niet? http://www.nbcnews.com/id(...)e-congress-says-yes/
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik al zo vaak dat ik af en toe toeristen van info voorzie
USAquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van je winBen er al ruim 17 jaar niet meer geweest
[..]
Ja, net zoals mac and cheeseStaat in de VS ook doodleuk bij de groenten op de menukaart
Net als patat
Echt wtf...
van patat valt het nog enigszins te verdedigenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, net zoals mac and cheeseStaat in de VS ook doodleuk bij de groenten op de menukaart
Net als patat
Echt wtf...
Das wel heel langquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Net als patat
Echt wtf...
17 jaar niet geweest wint het niet van nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Net als patat
Echt wtf...
* Spezza19 is al 50 keer in London geweest ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendin met wie ik ga is er wel eens geweest..
En dat we hadden besloten dat we samen wel op vakantie konden gaan van de zomer was het zo van 'Waar zullen we heen?' 'Uhm, citytrip doen?' 'Ja leuk, waarheen?' 'Ik ben nog nooit in London geweest en wil graag eens heen?' "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LONDON IS SUPERGAAF'
Ehm nee hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van patat valt het nog enigszins te verdedigen
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel heel lang
Hoog tijd dus weer
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is al 50 keer in London geweest ofzo
Tuurlijk wel, aardappel, en soms, plantaardige olie. Is toch heul wel gezond?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor
[..]
JaAls het huis verkocht is ga ik met stiefdochter heen
Dus hopelijk snel
Waarom zo vaak eigenlijk?quote:
Ik vergeleek het met spezzquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
17 jaar niet geweest wint het niet van nog nooit geweest
gewoon in reepjes gesneden aardappelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, aardappel, en soms, plantaardige olie. Is toch heul wel gezond?
Ik ben de bestequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vergeleek het met spezzMaar nee, jij wint
Welneequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon in reepjes gesneden aardappel
als iemand zn bloemkool in de kaassaus verzuipt is dat ook lang niet meer zo gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was tot dit jaar nooit in Engeland geweest en dit jaar ga ik 3xin februari met mn vader London, in augustus met mn vriend en zijn moeder+haar vriend naar Bournemouth air festival in november met mn vriend naar Southampton om Frank Turner te zien (2 avonden achter elkaar
) en wrs in november ook wel dagje Londen erbij
Hij is al 25quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel volwassenOf hij krijgt scheurbuik
Vrienden en voor zaken...quote:
Of turkse pizza maken of gewoon broccoli met aardappeltjes en een sausje erbij. Ben er nog niet over uit.quote:
maak je turkse pizza zelf?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of turkse pizza maken of gewoon broccoli met aardappeltjes en een sausje erbij. Ben er nog niet over uit.
feli dan hèquote:
Okequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrienden en voor zaken...
En soms met een vriend voor voetbal heen
Haha, op dat en nuggets vind ik vlees lekker, verder niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak je turkse pizza zelf?
en geen vlees?
Mja, ben er nu al zo vaak geweest, als ik heen ga voor voetbal dan doen we de rest van het weekend allemaal dingen buiten London bezoeken...quote:
nuggets zijn geen vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, op dat en nuggets vind ik vlees lekker, verder niet.en ja, ik maak het zelf. Als het mogelijk is maak ik zoveel gerechten zelf want ik vind kant en klaar niet zo lekker. Vers.
Patat of friet is gemaakt van aardappels, en aardappels zijn nachtschades en familie planten waartoe ook de tomaat en de aubergine behoort. Dus tja aardappels kun je onder groente scharen, maar de vitamines worden door het frituurvet wel een beetje teniet gedaan..quote:
seperatorvlees..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt kip niet onder categorie vlees? Kipnuggets?
Van nuggets val je niet echt af hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, afvalvleesen gemalen botjes van kuikens
Hou es op, het is al een van de weinige vleessoorten dat ik nog lustquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In kookboeken wordt het onder gevogelte geschaard, maar eigenlijk is het vlees jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
toch smaakt me dat prima hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nja, meer in de zin van:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en kipfilet vind ik ook nog lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef essnhills het volgende:
Maar ondanks dat, is af en toe en kipnugget besthoor
Maar ik hou meer van kippenvleugeljes, of een lekkere bout van het spit
Een pizza met broccoli bestellen??quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma, of turkse pizza of broccoli of gegrilde kipfilet voor vanavond.
Kipquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en kipfilet vind ik ook nog lekkergegrilde kippenborstje.
ik doe virtueel wel meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
Oh jawel hoorquote:
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoliquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer broccoli met aardappeltjes. Op pizza nog nooit gegeten. Jij wel?
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Patat of friet is gemaakt van aardappels, en aardappels zijn nachtschades en familie planten waartoe ook de tomaat en de aubergine behoort. Dus tja aardappels kun je onder groente scharen, maar de vitamines worden door het frituurvet wel een beetje teniet gedaan..
Broccoli doet mij aan bloemkool denken qua smaak...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoli
broccoli met kipquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma, of turkse pizza of broccoli of gegrilde kipfilet voor vanavond.
Aubergines gebruik je toch in een wigwam?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien worden
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kip![]()
Waarom vindt je eigenlijk andere vleessoorten niet meer lekker?
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar goed, een frikandel is ook lekker op z'n tijd... wil je ook niet weten wat er in zit
Broccoliquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoli
Het is dan ook familie van elkaar..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Broccoli doet mij aan bloemkool denken qua smaak...
Turkse pizza met een lekker zure salade en karnemelk erbij, ik vind dat wel een avondetentje heurquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
broccoli met kip
turkse pizza is lunch of tussendoortje
misschien is dat programma van moeilijke eters met dennis weening iets voor jouquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zokipnuggets vind ik lekker door de grote M en turkse pizza's door m'n mams. De rest... Als het er al niet lekker uitziet dan ga ik al kokhalzen
echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turkse pizza met een lekker zure salade en karnemelk erbij, ik vind dat wel een avondetentje heur
Joh!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook familie van elkaar..
Haha, ja veel vrienden zeiden het alquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is dat programma van moeilijke eters met dennis weening iets voor jou
Tomaat kan ik niet tegen, aubergine vind ik niet lekker (tomaat trouwens ook niet) en aardappels zijn alleen eetbaar als ze gefrituurd of gebakken zijn, gekookt alleen met een zalige jus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien worden
de smaak is wel compleet anders hoor. kwestie van hoe je smaakpillen ooit getraind zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik ken dus mensen die bloemkool lekker vinden en broccoli niet... Dan denk ikZit tussen je oren
Dat kanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ook
geen idee. maar ik heb dan ook al 10 jaar geen karnemelk meer gehad ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jais lekker hoor! Wel rare combi's maarja
Oke.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zokipnuggets vind ik lekker door de grote M en turkse pizza's door m'n mams. De rest... Als het er al niet lekker uitziet dan ga ik al kokhalzen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ook
op de BBQ vanaafquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tomaat kan ik niet tegen, aubergine vind ik niet lekker (tomaat trouwens ook niet) en aardappels zijn alleen eetbaar als ze gefrituurd of gebakken zijn, gekookt alleen met een zalige jus.
Ik heb het blijkbaar niet zo op de nachtschadefamilie. Behalve dan paprika, dat is dan weer vreemd. Paprika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Ik vind wel broccoli veel lekkerder dan bloemkool. Er zit wel degelijk verschil tussen namelijk..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik ken dus mensen die bloemkool lekker vinden en broccoli niet... Dan denk ikZit tussen je oren
denk aan de kilo'squote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef D. het volgende:
Van mijn fruitcocktail alleen het sinaasappelsap gekocht
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
op de BBQ vanaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sla even over
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
op de BBQ vanaafIk wil bij jou bbqenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op werk hebben we echt heerlijke krokettenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Broodje kroket
Maar ook daar, sommige kroketten
quote:
Zuiderzee Museum toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op werk hebben we echt heerlijke kroketten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Hehe, volgend weekend weerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zuiderzee Museum toch?
Wanneer moet je weer werken? Kom ik er 1 of 2 halen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]Da's ook niet gastvrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom ik volgend weekend langsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, volgend weekend weer
Komend weekend vrij![]()
![]()
Wat mijn lichaam na tomaat produceert is heul niet lekkerquote:
Want?quote:
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mijn lichaam na tomaat produceert is heul niet lekker
Ahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_R._Broccoli
je moest eens wetenquote:
Ik vond het zelf best beschaafd verwoord eigenlijkquote:
bij niemand denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mijn lichaam na tomaat produceert is heul niet lekker
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je me niet meer lief ofzo?
Dat wel, maar ik dacht toch te ver verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het zelf best beschaafd verwoord eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je me niet meer lief of zo?
aan wie ligt datquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]Ah ok ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ooit nog wel eens
Als je haar gewoon een weekje wegstuurt ofzo
nuff saidquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet per se aan jou ligt
Wat er daarna gebeurt is niet mijn schuldquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef sararaats het volgende:
Groetjes vanonder moeders paraplu. Ik wil echt niet verbranden.
[ afbeelding ]
Ja zeg, je maakt je er lekker makkelijk van af zoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat er daarna gebeurt is niet mijn schuld
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, je maakt je er lekker makkelijk van af zo
Factor 50+ van La roche posay werkt supergoed! Helemaal niet verbrand maar wel bruin geworden op vakantiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef sararaats het volgende:
Groetjes vanonder moeders paraplu. Ik wil echt niet verbranden.
[ afbeelding ]
nee, begint grijzig te wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff is het zonnig bij jullie? Dikke regenplens hier, high speed alle opgehangen kleren weer van de waslijn gehaald
Bewolkt vooralquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff is het zonnig bij jullie? Dikke regenplens hier, high speed alle opgehangen kleren weer van de waslijn gehaald
Waar is hier (ook al weer) ??quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij ons was het zonnig, warm. En uit het niets bewolkt en het begon te regenen pff.
Hoe kan dat nu met zo'n zonnetje als jij in de buurt??quote:
Ik geef de zon aan andere plekken verderop waar ze mijn zonnige zonnigheid moeten missenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu met zo'n zonnetje als jij in de buurt??![]()
Noordoost Groningen, de boerenstadjesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar is hier (ook al weer) ??
Hier in Eindhoven is het nog steeds werrum
aardbevingsgebied?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noordoost Groningen, de boerenstadjes
Ik ben lui vandaagquote:
Ik was proef examens aan het makenquote:
Ik was niks aan het doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik was proef examens aan het maken
wat rotquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:52 schreef D. het volgende:
Volgens buienradar gaat het rond 16:00 los in de randstad
iets met kolen, vlees en heel veel bier..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb weekend!
Nog mensen met plannen? Verjaardag vieren hier van mevr. AI morgen, en zondag lekker niks doen.
Ja, gezelschapsspellen spelen vanavond, stuk wandelen en morgen tuinfeessiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb weekend!
Nog mensen met plannen? Verjaardag vieren hier van mevr. AI morgen, en zondag lekker niks doen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, al 3 x meegemaaktscheuren in me kamer van hier tot tokio
NIght at the park in Den Haag morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb weekend!
Ai!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, al 3 x meegemaaktscheuren in me kamer van hier tot tokio
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met kolen, vlees en heel veel WIJN..
ik heb er als klein menneke ook ooit 1 meegemaakt. 95 zou best kunnen.. dacht eerder, maar zou het niet meer wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ai!
Ik heb alleen de aardbeving van 95(?) meegemaakt. Toen bevingen in NL nog nieuws waren.
volgens mij was het 13 april 1992 in Roermond, kan dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ai!
Ik heb alleen de aardbeving van 95(?) meegemaakt. Toen bevingen in NL nog nieuws waren.
Damn, '92 was hetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er als klein menneke ook ooit 1 meegemaakt. 95 zou best kunnen.. dacht eerder, maar zou het niet meer weten
een echte tornado zou ik nog wel eens willen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:02 schreef drakin het volgende:
Nog nooit meegemaakt, wel 2 keer een wervelstorm/windhoos gezien. 2e keer schade aan overgehouden
Vanavond en morgenavond werken in de clubquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb weekend!
1e was echt een mooie, Drenthe jaren 80, en als kind terwijl je net dat boek gelezen hebt of de film gezien, weet ik niet meer. maar ik mocht niet buiten blijven kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een echte tornado zou ik nog wel eens willen zien
wel niet in de buurt van mijn huis.
gewoon in amerika, waar de huizen sowieso al van papier mache gemaakt zijn
niks van gemerkt. en zo heel ver weg ligt xanten toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
1e was echt een mooie, Drenthe jaren 80, en als kind terwijl je net dat boek gelezen hebt of de film gezien, weet ik niet meer. maar ik mocht niet buiten blijven kijken
2e was een paar jaar terug in Duitsland in Xanten, zag hem ontstaan, schade aan onze auto dus konden we nergens meer naartoe. Vorig jaar was Xanten nog het epicentrum van een aardbeving.
Meeste inwoners van die plaats zullen het niet eens gemerkt hebben behalve de heftige stortbui erbij dan. Het ontstaat snel, raast een vrij korte weg even heftig en is net zo snel weg als die tevoorschijn kwam. Halve park waren bomen ontworteld, andere helft niks. Zo zal het in het dorp ook geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gemerkt. en zo heel ver weg ligt xanten toch niet
ik miste je, waar was je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer dan 250 D.KSC's hoor
Mij in aan het maken op WFquote:
Losses: 71%quote:
Ik vind die paar euro wel een goede investering. No more adsquote:
Ik overweeg het ook weleensquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die paar euro wel een goede investering. No more ads![]()
En stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |