maak je turkse pizza zelf?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of turkse pizza maken of gewoon broccoli met aardappeltjes en een sausje erbij. Ben er nog niet over uit.
feli dan hèquote:
Okequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrienden en voor zaken...
En soms met een vriend voor voetbal heen
Haha, op dat en nuggets vind ik vlees lekker, verder niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak je turkse pizza zelf?
en geen vlees?
Mja, ben er nu al zo vaak geweest, als ik heen ga voor voetbal dan doen we de rest van het weekend allemaal dingen buiten London bezoeken...quote:
nuggets zijn geen vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, op dat en nuggets vind ik vlees lekker, verder niet.en ja, ik maak het zelf. Als het mogelijk is maak ik zoveel gerechten zelf want ik vind kant en klaar niet zo lekker. Vers.
Patat of friet is gemaakt van aardappels, en aardappels zijn nachtschades en familie planten waartoe ook de tomaat en de aubergine behoort. Dus tja aardappels kun je onder groente scharen, maar de vitamines worden door het frituurvet wel een beetje teniet gedaan..quote:
seperatorvlees..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt kip niet onder categorie vlees? Kipnuggets?
Van nuggets val je niet echt af hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, afvalvleesen gemalen botjes van kuikens
Hou es op, het is al een van de weinige vleessoorten dat ik nog lustquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In kookboeken wordt het onder gevogelte geschaard, maar eigenlijk is het vlees jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
toch smaakt me dat prima hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nja, meer in de zin van:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en kipfilet vind ik ook nog lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef essnhills het volgende:
Maar ondanks dat, is af en toe en kipnugget besthoor
Maar ik hou meer van kippenvleugeljes, of een lekkere bout van het spit
Een pizza met broccoli bestellen??quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma, of turkse pizza of broccoli of gegrilde kipfilet voor vanavond.
Kipquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en kipfilet vind ik ook nog lekkergegrilde kippenborstje.
ik doe virtueel wel meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
En tweemaal een privé meet (zie OP), zulks een gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |