Gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed Bossie![]()
[..]
Nee, het is mijn warhoofd![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werken met een veegwagen.
[..]
[..]
zie hierboven.
Is wel heel snel moet voor aankomende week dus nog vervanging gaan regelen voor hier.
Ja makkelijk hè?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die persautomaten in de supermarkten tegenwoordig
quote:
Wat goed Bos dat je voor jezelf opkomt!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..
Als ik haar was dan jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig dat Marijke een warhoofd heeft en niet jij?
Sowieso ieder weekend een litertje, en tijdens de werkweek soms tussendoor ook even een flesjequote:
en hoe voelde dat ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Oja, Ik heb vandaag mijn eigen gleuf mogen vullen![]()
Goed van je bosjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig dat Marijke een warhoofd heeft en niet jij?
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso ieder weekend een litertje, en tijdens de werkweek soms tussendoor ook even een flesje
joe kot noew djop ?quote:
das wel vervelend dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
thanks bossiequote:
Ik moe nog kijken of ik wil/kanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
En tweemaal een privé meet (zie OP), zulks een gezelligheid
Dat is dat superman tekentje wat je nu ziet. Kun je de toon van je bericht beetje mee sturenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat betekend PI ?niet de pi van wiskunde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dat superman tekentje wat je nu ziet. Kun je de toon van je bericht beetje mee sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Post Iconquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat betekend PI ?niet de pi van wiskunde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Molo het volgende:
Er staan mensen op de gang over mij te roddelen, niet wetende dat ik het kan horenGelukkig dat het positief is, is anders ook zo awkward!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hierWerkse
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Molo het volgende:
Er staan mensen op de gang over mij te roddelen, niet wetende dat ik het kan horenDat rijst de vraag: is positief over iemand roddelen ook echt roddelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar weer wat doen hier
Volgens de betekenis van het woord is roddelen altijd negatief...
Dit account is niet meer in gebruik.
Serieus? Ik dacht dat alleen DM en PM dat warenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, moet minimaal een week geregistreerd zijn om te zien wat het is.Geen toegang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, moet minimaal een week geregistreerd zijn om te zien wat het is.Geen toegang.
Miniquote:
Loopt storm he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
En tweemaal een privé meet (zie OP), zulks een gezelligheid
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon juist net zo fijn alleen hierquote:
Als je met iemand wil samenwonen, waarom dan niet kijken naar een studentenkamer?quote:
Beidenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat alleen DM en PM dat waren
Oke, deal. Snel geregeldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij elke dag kookt en schoonmaakt
Studentenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je met iemand wil samenwonen, waarom dan niet kijken naar een studentenkamer?Ik ben dol op alleen wonen, sorry
Wel zorgen dat ze de helft van alle lasten meebetaald he?quote:
De Fok-wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |