Nee, vanmorgenquote:
Ik eet het ook bijna nooit. Op een incidentele banaan naquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet veelste weinig fruit.. Misschien zo even appels halen. Bananen iig niet. Te veel fruitvliegjes hierzo..
Beginnen met wat?quote:
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet het ook bijna nooit. Op een incidentele banaan na
Ho sorry, lette niet goed opquote:
Gezelligquote:
Met wat?quote:
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst welquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ho sorry, lette niet goed opDoor je icon dacht ik dat je buurpoes was
![]()
Maar hoi!
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst wel![]()
Aardbei hou ik niet van
Uhm.... felies met je baan?quote:
Wat goed Bossiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja even wachten op collega. Ik heb mijn wijk niet afgekregen en aangezien ik te moe was en begon te merken dat het beste er voor deze week wel vanaf is, maar besloten om niet over te werken. en dus de baas gebeld..
Grenzen aangeven ftw![]()
![]()
Nee, het is mijn warhoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al 'Ben ik nou ineens een gesprek vergeten waardoor ik deze referentie niet meer snap ?'
Goezzo!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja even wachten op collega. Ik heb mijn wijk niet afgekregen en aangezien ik te moe was en begon te merken dat het beste er voor deze week wel vanaf is, maar besloten om niet over te werken. en dus de baas gebeld..
![]()
werken met een veegwagen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, je solliciatielessen hebben geholpen?
zie hierboven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Met wat?En waarom de long face?
Ik ben zo blij met die persautomaten in de supermarkten tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Banaan en appel ook ja, sinaasappel los vind ik niet zo, geperst wel![]()
Aardbei hou ik niet van
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Thanks. O ja eigenlijk heb ik wel overgewerkt.. Maar ik werk al systematisch 2 uur per week over. Vanaf dinsdag ga ik eindelijk officieel over van 16 naar 18 uur in de week. Iets wat ik eigenlijk dus al maanden deed..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed Bossie![]()
[..]
Nee, het is mijn warhoofd![]()
I know, Ik hou er nou eenmaal niet vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aardbei
En eens wat betreft sinaasappel
Oh en appel en banaan...
* Spezza19 straks meteen maar halen met boodschappen doen
Ik ookquote:
Ah zo! Nou succes danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werken met een veegwagen.
[..]
[..]
zie hierboven.
Is wel heel snel moet voor aankomende week dus nog vervanging gaan regelen voor hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |