Goed van je, om je zomaar op te offeren voor zo'n zware taak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:03 schreef D. het volgende:
Ik kreeg van kantoor het verzoek of ik misschien al weekend wilde
Ik, de goedzak die ik ben, heb maar ingestemd
Nergens te beroerd voorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed van je, om je zomaar op te offeren voor zo'n zware taak.
Waarom niet? Mooi weer! Ik zou zo snel mogelijk instemmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:03 schreef D. het volgende:
Ik kreeg van kantoor het verzoek of ik misschien al weekend wilde
Ik, de goedzak die ik ben, heb maar ingestemd
Niet zsm, want moet wel uren inleveren, maar heb er geen groot probleem van gemaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooi weer! Ik zou zo snel mogelijk instemmen.
Preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:05 schreef D. het volgende:
Daarnaast is het ook en kwestie van geven en nemen
Volgende keer doen ze weer wat voor mij
Zie PI.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha, agressief!gebeurde in het meest noord oostelijkste hoekje van Groningen.
Ik ook wel eens met leesboeken hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's goed, dan doe je langer met je boek
Ik heb weleens liggen balen dat mijn boek uit was
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Oja, Ik heb vandaag mijn eigen gleuf mogen vullen![]()
En dat terwijl ik tussendoor gewoon even thuis ben geweest voor een korte drink pauze en dus makkelijk de brief gewoon ergens thuis kunnen neerleggen ipv in de bus te duwen..quote:
Maar dat was minder spannend geweest hequote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik tussendoor gewoon even thuis ben geweest voor een korte drink pauze en dus makkelijk de brief gewoon ergens thuis kunnen neerleggen ipv in de bus te duwen..
quote:
Huh?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef D. het volgende:
Ik heb vroeger als krantenbezorger de krant altijd mee naar binnen genomen bedenk ik me nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |