Heeeejquote:
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenotenquote:
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
deze sc is stiekem ook een kookclubje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
Zij blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenoten
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
quote:
Uhuh..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben het eens hoor...
Studenten
Studentes
We hebben een clubje opgericht, voor mensen .....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Geen ideequote:
quote:
Oh echt? Ik hou van kokenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Vakantie, waarheen en met wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Van het weekend al plannen, volgende week eigenlijk ook de hele week al, en daarna werken, daarna op vakantie, en daarna weer fulltime werken..![]()
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
Londenquote:
Die wordt vanzelf wel volwassenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Gatverdammequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Welnee, pizza valt onder groente, wist je dat niet? http://www.nbcnews.com/id(...)e-congress-says-yes/quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel volwassenOf hij krijgt scheurbuik
wat kook je vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hou van kokenmaar alleen voor mezelf dan haha.
nog altijd beter dan diepvriespizzaquote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
London
* Spezza19 is al veel te lang niet geweest
True, maar zuks komt dan toch gewoon je neus uit?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kook je vandaag?
[..]
nog altijd beter dan diepvriespizza
quote:
Ik denk dat ik van je winquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
London
* Spezza19 is al veel te lang niet geweest
Ja, net zoals mac and cheesequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, pizza valt onder groente, wist je dat niet? http://www.nbcnews.com/id(...)e-congress-says-yes/
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik al zo vaak dat ik af en toe toeristen van info voorzie
USAquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van je winBen er al ruim 17 jaar niet meer geweest
[..]
Ja, net zoals mac and cheeseStaat in de VS ook doodleuk bij de groenten op de menukaart
Net als patat
Echt wtf...
van patat valt het nog enigszins te verdedigenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, net zoals mac and cheeseStaat in de VS ook doodleuk bij de groenten op de menukaart
Net als patat
Echt wtf...
Das wel heel langquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Net als patat
Echt wtf...
17 jaar niet geweest wint het niet van nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Net als patat
Echt wtf...
* Spezza19 is al 50 keer in London geweest ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendin met wie ik ga is er wel eens geweest..
En dat we hadden besloten dat we samen wel op vakantie konden gaan van de zomer was het zo van 'Waar zullen we heen?' 'Uhm, citytrip doen?' 'Ja leuk, waarheen?' 'Ik ben nog nooit in London geweest en wil graag eens heen?' "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LONDON IS SUPERGAAF'
Ehm nee hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van patat valt het nog enigszins te verdedigen
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel heel lang
Hoog tijd dus weer
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is al 50 keer in London geweest ofzo
Tuurlijk wel, aardappel, en soms, plantaardige olie. Is toch heul wel gezond?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor
[..]
JaAls het huis verkocht is ga ik met stiefdochter heen
Dus hopelijk snel
Waarom zo vaak eigenlijk?quote:
Ik vergeleek het met spezzquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
17 jaar niet geweest wint het niet van nog nooit geweest
gewoon in reepjes gesneden aardappelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, aardappel, en soms, plantaardige olie. Is toch heul wel gezond?
Ik ben de bestequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vergeleek het met spezzMaar nee, jij wint
Welneequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon in reepjes gesneden aardappel
als iemand zn bloemkool in de kaassaus verzuipt is dat ook lang niet meer zo gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was tot dit jaar nooit in Engeland geweest en dit jaar ga ik 3xin februari met mn vader London, in augustus met mn vriend en zijn moeder+haar vriend naar Bournemouth air festival in november met mn vriend naar Southampton om Frank Turner te zien (2 avonden achter elkaar
) en wrs in november ook wel dagje Londen erbij
Hij is al 25quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel volwassenOf hij krijgt scheurbuik
Vrienden en voor zaken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |