Heeeejquote:
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenotenquote:
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
deze sc is stiekem ook een kookclubje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fok, had niet verwacht dat iemand en zou koken en zou schoonmaken
Zij blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor! Ik had leuke huisgenoten
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
quote:
Uhuh..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben het eens hoor...
Studenten
Studentes
We hebben een clubje opgericht, voor mensen .....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Geen ideequote:
quote:
Oh echt? Ik hou van kokenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze sc is stiekem ook een kookclubje.
alleen molo mag niet meedoen, want die is een te grote snob
Vakantie, waarheen en met wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Van het weekend al plannen, volgende week eigenlijk ook de hele week al, en daarna werken, daarna op vakantie, en daarna weer fulltime werken..![]()
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want als je alleen woont doe je dat niet?![]()
Londenquote:
Die wordt vanzelf wel volwassenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Gatverdammequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klasgenoot eet elke dag afhaalpizza. Dusjaen zijn huis is een grote bende
Welnee, pizza valt onder groente, wist je dat niet? http://www.nbcnews.com/id(...)e-congress-says-yes/quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf wel volwassenOf hij krijgt scheurbuik
wat kook je vandaag?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hou van kokenmaar alleen voor mezelf dan haha.
nog altijd beter dan diepvriespizzaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |