op de BBQ vanaafquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tomaat kan ik niet tegen, aubergine vind ik niet lekker (tomaat trouwens ook niet) en aardappels zijn alleen eetbaar als ze gefrituurd of gebakken zijn, gekookt alleen met een zalige jus.
Ik heb het blijkbaar niet zo op de nachtschadefamilie. Behalve dan paprika, dat is dan weer vreemd. Paprika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Ik vind wel broccoli veel lekkerder dan bloemkool. Er zit wel degelijk verschil tussen namelijk..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik ken dus mensen die bloemkool lekker vinden en broccoli niet... Dan denk ikZit tussen je oren
denk aan de kilo'squote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef D. het volgende:
Van mijn fruitcocktail alleen het sinaasappelsap gekocht
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
op de BBQ vanaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sla even over
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
op de BBQ vanaafIk wil bij jou bbqenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Op werk hebben we echt heerlijke krokettenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Broodje kroket
Maar ook daar, sommige kroketten
quote:
Zuiderzee Museum toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op werk hebben we echt heerlijke kroketten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Hehe, volgend weekend weerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zuiderzee Museum toch?
Wanneer moet je weer werken? Kom ik er 1 of 2 halen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]Da's ook niet gastvrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom ik volgend weekend langsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, volgend weekend weer
Komend weekend vrij![]()
![]()
Wat mijn lichaam na tomaat produceert is heul niet lekkerquote:
Want?quote:
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mijn lichaam na tomaat produceert is heul niet lekker
Ahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_R._Broccoli