Oh jawel hoorquote:
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoliquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer broccoli met aardappeltjes. Op pizza nog nooit gegeten. Jij wel?
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Patat of friet is gemaakt van aardappels, en aardappels zijn nachtschades en familie planten waartoe ook de tomaat en de aubergine behoort. Dus tja aardappels kun je onder groente scharen, maar de vitamines worden door het frituurvet wel een beetje teniet gedaan..
Broccoli doet mij aan bloemkool denken qua smaak...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoli
broccoli met kipquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma, of turkse pizza of broccoli of gegrilde kipfilet voor vanavond.
Aubergines gebruik je toch in een wigwam?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien worden
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kip![]()
Waarom vindt je eigenlijk andere vleessoorten niet meer lekker?
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar goed, een frikandel is ook lekker op z'n tijd... wil je ook niet weten wat er in zit
Broccoliquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet echt van broccoli
Het is dan ook familie van elkaar..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Broccoli doet mij aan bloemkool denken qua smaak...
Turkse pizza met een lekker zure salade en karnemelk erbij, ik vind dat wel een avondetentje heurquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
broccoli met kip
turkse pizza is lunch of tussendoortje
misschien is dat programma van moeilijke eters met dennis weening iets voor jouquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zokipnuggets vind ik lekker door de grote M en turkse pizza's door m'n mams. De rest... Als het er al niet lekker uitziet dan ga ik al kokhalzen
echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turkse pizza met een lekker zure salade en karnemelk erbij, ik vind dat wel een avondetentje heur
Joh!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook familie van elkaar..
Haha, ja veel vrienden zeiden het alquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is dat programma van moeilijke eters met dennis weening iets voor jou
Tomaat kan ik niet tegen, aubergine vind ik niet lekker (tomaat trouwens ook niet) en aardappels zijn alleen eetbaar als ze gefrituurd of gebakken zijn, gekookt alleen met een zalige jus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of tomaat en aubergine kunnen als aardappel gezien worden
de smaak is wel compleet anders hoor. kwestie van hoe je smaakpillen ooit getraind zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik ken dus mensen die bloemkool lekker vinden en broccoli niet... Dan denk ikZit tussen je oren
Dat kanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ook
geen idee. maar ik heb dan ook al 10 jaar geen karnemelk meer gehad ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jais lekker hoor! Wel rare combi's maarja
Oke.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt een oorzaak, maar ik was al sinds kleins af aan een moeilijke eter. Ik at tot 2 jaar geleden bijvoorbeeld ook nooit salades en zokipnuggets vind ik lekker door de grote M en turkse pizza's door m'n mams. De rest... Als het er al niet lekker uitziet dan ga ik al kokhalzen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
frikandel houd ik dan weer niet van, ongeacht wat er in zit hoor maar vind t gewoon niet lekker,nooit gevonden ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |