Damn, '92 was hetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er als klein menneke ook ooit 1 meegemaakt. 95 zou best kunnen.. dacht eerder, maar zou het niet meer weten
een echte tornado zou ik nog wel eens willen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:02 schreef drakin het volgende:
Nog nooit meegemaakt, wel 2 keer een wervelstorm/windhoos gezien. 2e keer schade aan overgehouden
Vanavond en morgenavond werken in de clubquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb weekend!
Nog mensen met plannen? Verjaardag vieren hier van mevr. AI morgen, en zondag lekker niks doen.
1e was echt een mooie, Drenthe jaren 80, en als kind terwijl je net dat boek gelezen hebt of de film gezien, weet ik niet meer. maar ik mocht niet buiten blijven kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een echte tornado zou ik nog wel eens willen zien
wel niet in de buurt van mijn huis.
gewoon in amerika, waar de huizen sowieso al van papier mache gemaakt zijn
niks van gemerkt. en zo heel ver weg ligt xanten toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
1e was echt een mooie, Drenthe jaren 80, en als kind terwijl je net dat boek gelezen hebt of de film gezien, weet ik niet meer. maar ik mocht niet buiten blijven kijken
2e was een paar jaar terug in Duitsland in Xanten, zag hem ontstaan, schade aan onze auto dus konden we nergens meer naartoe. Vorig jaar was Xanten nog het epicentrum van een aardbeving.
Meeste inwoners van die plaats zullen het niet eens gemerkt hebben behalve de heftige stortbui erbij dan. Het ontstaat snel, raast een vrij korte weg even heftig en is net zo snel weg als die tevoorschijn kwam. Halve park waren bomen ontworteld, andere helft niks. Zo zal het in het dorp ook geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gemerkt. en zo heel ver weg ligt xanten toch niet
ik miste je, waar was je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer dan 250 D.KSC's hoor
Mij in aan het maken op WFquote:
Losses: 71%quote:
Ik vind die paar euro wel een goede investering. No more adsquote:
Ik overweeg het ook weleensquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die paar euro wel een goede investering. No more ads![]()
En stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |