Deze koen begrijptquote:
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.quote:
Ja ik begrijp het ook niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.
Dat weet ik niet. Ik ken ook geen andere Koen om het aan te vragenquote:
Hoe merk je dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel een beetje depressief eigenlijk.
ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ook, maar toch ook weer niet. Raar :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
hmzz besmettelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.quote:
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?
Geen idee eigenlijk. Ik had het al wel een beetje toen ik in Amsterdam zat. Zoveel mensen die tegen je zeggen dat ze langskomen en uiteindelijk spreek je 45% nooit meer. Kom je terug, ''Heee hoe was het in Amsterdam?' Ik word een beetje moe van deze samenleving. Er worden teveel dingen van me verwacht en er wordt teveel advies aan me gevraagd. Gewoon geen zin meer in. Nu zit ik al twee dagen achter de laptop en eet ik frietjes.quote:
Die uitdaging had ik ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Daarom wilde inolvi's hond ook niet naar buiten denk ik.
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.
hmmm wel lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Pepijn en Mary Jquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met welke middelen heb je die toestand bereikt? :$
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$
kapsalonquote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Kom ik mooi mee weg danquote:
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.
Ik heb lekker vrij de hele week. Ik ga alleen maar woensdag naar school om voor een autisten en zwaar gehandicapten speciaal programma te praten op school.
die had ik vorige week, heerlijk gezelschapquote:
Kapsalon als avondeten is de bom.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
Zeker wetenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die had ik vorige week, heerlijk gezelschap
Dank je, oh waarde Lokjequote:
Snapje.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Wat zit jij te stoken dan, draakquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Lekker hoorquote:
Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.
In d'r wilde jarenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef Hamast het volgende:
[..]
Snapje.
Haha nee maar ik geloof dr wel, tis lang geleden.
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..
Wat zijn de gevolgen van die dingen niet doen dan? Jaartje studievertraging? So be it. (mentale) gezondheid is altijd belangrijker dan presteren wat de buitenwereld van je verwacht
Mag natuurlijk altijd. I like to see people try and fail :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik zou m'n beste beentje voorzetten gvd, maar goed
Heb je die nieuwe al gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Harmankardon het volgende:
Jurassic Park kijken. Jeugdsentiment
lukt het inslapen weer niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).quote:Wat ga je daar precies doen?
Jarenquote:
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegtquote:
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo watquote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef pluff het volgende:
[..]
lukt het inslapen weer niet?
[..]
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).
Mja, precies. Het zal wel weer over waaien.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo wat
bios kom ik zelden, zal hem wel eens elders kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegt. Maar ik wil 'm wel gaan zien.
Je bent gewoon toe aan vakantiequote:Op zondag 21 juni 2015 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, precies. Het zal wel weer over waaien.
Ja idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?
Ik wil 'm dan ook zeker gaan zienquote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Net niet, maar voor barf-liefhebbers zoals wij altijd toch aan te raden.
Hard, maar zo is het wel...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja idd.
Je had bij mij op de middelbare bv ook een gastje met faalangst, en die wilde dan toch naar de uni ondanks dat ie examens niet had gehaald, uiteindelijk zo'n 21+ toets gemaakt.
Je raadt het nooit maar een blackout uiteraard tijdens die testHeeft nog via IQ testen enzo proberen aan te tonen dat ie het niveau wel had..
Reactie uni: tja je moet hier ook tentamens maken, doei
Geen evergreen of klassieker helaas maar scheelt weinig, tochquote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die lijkt me tof
[/[quote]Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen classic zeker.
80 is wel een verdomd hoog nummer tho :$quote:
Ja maar nu lukt aanwezig zijn op de opleiding mij niet vaak genoeg. LAter gewoon een nog meer parttime baan of helemaal vanuit huis werken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?
Dat weet ik niet, moet ik 'm eerst voor gaan bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen evergreen of klassieker helaas maar scheelt weinig, toch
dit heeft niets met mij te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja idd.
Je had bij mij op de middelbare bv ook een gastje met faalangst, en die wilde dan toch naar de uni ondanks dat ie examens niet had gehaald, uiteindelijk zo'n 21+ toets gemaakt.
Je raadt het nooit maar een blackout uiteraard tijdens die testHeeft nog via IQ testen enzo proberen aan te tonen dat ie het niveau wel had..
Reactie uni: tja je moet hier ook tentamens maken, doei
Ik hoop het want het ging net goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon toe aan vakantie. Hoop ik
. Een daadwerkelijke depressie is kut.
Ik ga gewoon mijn verzorgsters hosselen als ik zo oud ben. Die durven ook te wassen, dus jah :$quote:
nouja, jij wil niet samenwerken want autisme.quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 21 juni 2015 01:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoop het want het ging net goed.
Ik kan hier een hoop vunzige shit neerzetten maar dat doe ik nietquote:
Ik had net even een scherp momentje en toen was ie ineens weer weg. Maar hij was wel goed geweest, als ik m nog wist :$quote:
ik heb wel regelmatig depressieve neigingen gehad, nergens geen zin in, niks leuk vinden, en zelfs van zoiets tofs als vakantie niet kunnen genietenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:34 schreef bamibij het volgende:
Nog nooit ook maar in de buurt van een depressie geweest
*klopt af*
Maar lijkt me maar niks inderdaad.. heb je dan gewoon nergens zin in de hele dag of hoe voelt het?
Ahtoequote:Op zondag 21 juni 2015 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan hier een hoop vunzige shit neerzetten maar dat doe ik niet
Oh. Fml.quote:Angstig, gespannen, zwaar down
Waarschijnlijk ben jij heel vaak angstig en heel gespannen, en daarbij voel je je ook zwaar down en depressief. Je rugzak is overvol. Misschien zie je het zelfs niet helemaal niet meer zitten. Maar dat je de test hebt ingevuld betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten, gelukkig!
Misschien dat ik nog net aan kan samenwerken als mijn verdere gezondheid verder goed is. Helaas is dit niet het geval en heb ik maar een hele beperkte hoeveelheid energie beschikbaar om op school aanwezig te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
nouja, jij wil niet samenwerken want autisme.
goede kans dat de uni zegt: later moet je ook samenwerken pik, grow up, zoek hulp, maar we gaan niet alles om jou heen bouwen.
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga anders eens langs de huisarts, je hoeft het niet in je eentje op te knappen.
Oké.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:38 schreef pluff het volgende:
Misschien dat ik nog net aan kan samenwerken als mijn verdere gezondheid verder goed is. Helaas is dit niet het geval en heb ik maar een hele beperkte hoeveelheid energie beschikbaar om op school aanwezig te zijn.
Rijbewijs is ook al ingevordert dus nu moet ik naar school FIETSEN en ik ben al van uni naar hbo gegaan .
Wat moet ik dan? Naar mbo gaan en dat ook falen omdat ik niet genoeg aanwezig kan zijn?
Stap dan overquote:Op zondag 21 juni 2015 01:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.
dat dusquote:Op zondag 21 juni 2015 01:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Stap dan overhuisarts hoor je je op je gemak bij te voelen
Da's de enige hier.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Stap dan overhuisarts hoor je je op je gemak bij te voelen
Ik heb de perfecte huisarts in enschede. Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte huisarts in enschede. Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.
En gaan werken is ook geen optie, want een autist met alleen vwo die zich vaak moe voelt kan helemaal niets.quote:
Wat een aanbeveling...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef pluff het volgende:
Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.
Was mijn eigen keuze en de arts ging daar gewoon in mee. Bleek achteraf idd niet zo slim te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.
First things first iddquote:Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.
Dat dient men helaas te geloven jaquote:
mijn huisarts wilde me ook ooit direct aan de pillen hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:43 schreef Dqod het volgende:
Sws geen goed iets dat sommige huisartsen direct gaan uitdelen
Ik heb het wel gehad. Ook wel tijdje nodig gehad om de boel wat te stabiliseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn huisarts wilde me ook ooit direct aan de pillen hebben
nee dus
Ligt eraan welkequote:
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.quote:
Nee, met pijnstillers zouden ze in bepaalde gevallen juist wel wat guller mogen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn oude dokter strooit er iig niet mee. Ik kreeg geen pillen tegen de pijn toen ik met gekneusde rug lag. Heb ze met moeite via een andere arts kunnen krijgen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.
mijn ene huisarts wilde me aan de pillen, ging ik naar 2e arts toe, die wilde me naar Maatschappelijk werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn oude dokter strooit er iig niet mee. Ik kreeg geen pillen tegen de pijn toen ik met gekneusde rug lag. Heb ze met moeite via een andere arts kunnen krijgen.
Gaat uiteindelijk ook niet gebeuren als je dat doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.quote:
Dan studeer je toch lekker nietquote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
Dat is nogal uhm... Sjaquote:Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ene huisarts wilde me aan de pillen, ging ik naar 2e arts toe, die wilde me naar Maatschappelijk werken![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
Dan naar middelen grijpen lost ook geen moer op.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
uiteindelijk kreeg ik na 2x vragen verwijsbrief psycholoogquote:
En nog geld binnenharken ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel de dag kitesurfen en klagen dat je niet neukt
Lullig als diegene heel mager isquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2quote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?
Nohhhhhhquote:
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
wat doen die ook alweerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohhhhhh![]()
Nah. Wel heel veel aan mijn haptotherapeute gehad hoor, ondanks haar niet al te zware gewicht
Was toen ik studeerde ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
en integraal daaraan vierde jaar stufi verloren, dus ja ik vind dat de studiedruk wel is opgevoerd
Die heb ik gevonden in alcoholquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Zaten praatsessies bij, massages ook, en ook het heel erg bewust worden/maken van jou en je eigen lichaam. Houdingen enzo. Heel veel aan die combinatie van dingen gehadquote:
Weet ik het.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Waar komt het woord ''langstudeerder'' eigenlijk vandaan? Engeland?
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallenquote:
No you don'tquote:
Alle stufi verdwijnt hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Idealiseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Dat bedoel ik niet.quote:
Nee hoor, studeren was leuk en werken nog leukerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar als je al eerder bent begonnen krijg je 3 jaar ipv 4 jaar
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.
Voor geen goudquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Oke. ik ben dan ook geen voorbeeld, heb twee studies afgerond, bij een pakje boter gekregen. maar goed, sommige mensen hebben geluk andere niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
Tss ik ben al m'n hele leven bachelorquote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
quote:
oh ja ik heb het over een universitaire studie, hbo krijg je wel 4 jaar ja, nominaal bij allebei dus ipv nominaal +1quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Saai allemaal , het is zaterdagavond mensen
bier tietenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben saaiquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very muchquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Proost!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
En wat heb jij geslikt vandaagquote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$
Én de kans op succes is 100%quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?
Geslikt vrij weinig :$quote:
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?quote:
Sixpack is op, nu alleen nog Duvels, its gonna be bad, very badquote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?
Owwowowowquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geslikt vrij weinig :$
Via het reukorgaan leek me beter :$
wauw awesome! ergens heen geweest zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?
As if...quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef UitStraling het volgende:
We moeten vrouwen neuken i,p,v, woordjes typen Hosti
Iets daar tussenin, stiekem spulletjes jatten bij de buurtsuper omdat het je een kick geeft?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Samzz het volgende:
Die Bels. Wat een lieve jongeman
.
And on that bombshell... I'm off to bed![]()
.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Dqod het volgende:
Moeten
It's never a chore as long as it's not an obligation
Oh man hardopquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?
Als het alcohol was, zou het me een kick geven. Jou niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets daar tussenin, stiekem spulletjes jatten bij de buurtsuper omdat het je een kick geeft?
Weet niet of je er nog bent, maar dit vind ik trouwens ook. Alleen mijn betaalde hulp/vriend zegt dat ik wel van mogelijkheden gebruik moet maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
nouja, jij wil niet samenwerken want autisme.
goede kans dat de uni zegt: later moet je ook samenwerken pik, grow up, zoek hulp, maar we gaan niet alles om jou heen bouwen.
Awwwquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Samzz het volgende:
Die Bels. Wat een lieve jongeman
.
And on that bombshell... I'm off to bed![]()
.
Nu weten we wel dat je in het broekje van Samzz wil.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik wil jou best neuken eigenlijk![]()
En vooo een beste
Ik ga helemaal niet naar bedquote:
Iedereen toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je in het broekje van Samzz wil.
Kan niet quoten nietquote:Op zondag 21 juni 2015 02:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet naar bed
Of jij wel? :$ In that case; trusten
Iig duidelijk én consistentquote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mij zou spullen die al overdatum zijn stelen een kick geven. Want als je ervoor wilt betalen bij de kassa gaan ze het altijd ineens innemen dat ze het niet mer mogen verkopen en gaan ze het weggooien.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets daar tussenin, stiekem spulletjes jatten bij de buurtsuper omdat het je een kick geeft?
Eigenlijk totaal nietquote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Huehuehuequote:
Ja natuurlijk. Maar ik ben niet zo'n diefquote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als het alcohol was, zou het me een kick geven. Jou niet?
Dat wel, heerlijk van genoten en nog genietendequote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik ben niet zo'n dief
Wanneer kom je die hosselskills showen?quote:
You go girlquote:Op zondag 21 juni 2015 02:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, heerlijk van genoten en nog genietende
Wel vaker gedaan though, dat dan weer wel.quote:
Volgens mij wel maar ik heb dat gedeelte van mijn leven verdrongen.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel vaker gedaan though, dat dan weer wel.Jij niet?
Nee.quote:
Een hartendief toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik ben niet zo'n dief
quote:
Hey, even een vraagje, hoever was je met spaans schriftelijk eigenlijk?quote:
Ik blijf ook maar naar de koelkast lopen, ik gok dat we te maken hebben met een zeer geraffineerde diefquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, heerlijk van genoten en nog genietende
Ino?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar naar de koelkast lopen, ik gok dat we te maken hebben met een zeer geraffineerde dief
Hm, ik heb geen idee welk niveau ik heb. Ik denk eindniveau A1.2 ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, even een vraagje, hoever was je met spaans schriftelijk eigenlijk?
Saai hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik heb dat gedeelte van mijn leven verdrongen.
Weet ik niet, ik kan het me niet herinneren.quote:
Korsakov?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan het me niet herinneren.
Ok, want ik heb hier nog wel wat boeken liggen die je mag hebben. Op het hbo nam ik de les regelmatig over van de docent spaans, dus ik kan ook wel het eea uitleggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hm, ik heb geen idee welk niveau ik heb. Ik denk eindniveau A1.2 ofzo.![]()
Oeh.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, want ik heb hier nog wel wat boeken liggen die je mag hebben. Op het hbo nam ik de les regelmatig over van de docent spaans, dus ik kan ook wel het eea uitleggen.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan het me niet herinneren.
Leuk geheelplaatje, dit :$quote:
Sorry hosti, ik had dorst. Ik zal t niet meer doenquote:
Nou Hosti, ik zou em best willen uitschudden in willekeurige, jij niet dan, zo'n makkelijkequote:
Die ken ik van heel iemand andersquote:
Nou... Niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is al laat heDan zeg je domme dingen. Hoe moet ik hem nu anders verdedigen voor dit.
Not even mad thoughquote:Op zondag 21 juni 2015 02:22 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry hosti, ik had dorst. Ik zal t niet meer doen
Laat maar weten hoe of watquote:
Je hebt in ieder geval wel lef.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Hosti, ik zou em best willen uitschudden in willekeurige, jij niet dan, zo'n makkelijke![]()
ieniet
Ja, er zijn meerdere mensen die dat wel eens zeggen :$quote:
quote:
Ja, door 6 letters te typen?quote:
Ja maar het was de signature entree van een bepaalde userquote:Op zondag 21 juni 2015 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, er zijn meerdere mensen die dat wel eens zeggen :$
Rocks.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:23 schreef pluff het volgende:
[..]
Weet jij een goede plek om als 28 jarige man uit te gaan in Enschede?
quote:
Nah, seen worsequote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Dqod het volgende:
Ik word een beetje een cunt van pep of niet :$
Ik hou mezelf ook wel een beetje tegen :$quote:
Nog wat langer volhouden en hij blaft haar nog wel vol.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, door 6 letters te typen?PLuff, plz.
Ook zonder...quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Dqod het volgende:
Klopt, ik ben ook eigenlijk een heel naar wijf :$quote:
Ik durf dat niet andersquote:Op zondag 21 juni 2015 02:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pep, 1 keer gedaan bij een vriend thuis. Ik had in een uur zijn hele kamer opgeruimd, gestofzogen en de afwas gedaanquote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Dqod het volgende:
Let it go, let it go.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou mezelf ook wel een beetje tegen :$
Als je dan eenmaal bezig bent, is het ook zo gedaan jaquote:Op zondag 21 juni 2015 02:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pep, 1 keer gedaan bij een vriend thuis. Ik had in een uur zijn hele kamer opgeruimd, gestofzogen en de afwas gedaan
Lekkere stokertquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Nog wat langer volhouden en hij blaft haar nog wel vol.
Let op:quote:
Neuken?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef Dqod het volgende:
OMGquote:Op zondag 21 juni 2015 02:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Nog wat langer volhouden en hij blaft haar nog wel vol.
Ik snap dit niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 02:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Let op:
[..]
Neuken?
Spannend he?
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet, gekker gasten, ff wat uitleggenquote:
Ik zag het liggen op tafel, dus ik ik is dat coke, nee wat anders probeer maar zegt ie.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dan eenmaal bezig bent, is het ook zo gedaan ja
[..]
Lekkere stokert:$
Oeh en;
[ afbeelding ]
Batman vs Catman
Nog erg nat geworden?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef Harmankardon het volgende:
Tis al half drie, ben nog klaarwakker.
Kan je ook een keer pep doen hier?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pep, 1 keer gedaan bij een vriend thuis. Ik had in een uur zijn hele kamer opgeruimd, gestofzogen en de afwas gedaan
Okquote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet, gekker gasten, ff wat uitleggen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef Harmankardon het volgende:
Tis al half drie, ben nog klaarwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |