Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
uiteindelijk kreeg ik na 2x vragen verwijsbrief psycholoogquote:
En nog geld binnenharken ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel de dag kitesurfen en klagen dat je niet neukt
Lullig als diegene heel mager isquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2quote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?
Nohhhhhhquote:
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
wat doen die ook alweerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohhhhhh![]()
Nah. Wel heel veel aan mijn haptotherapeute gehad hoor, ondanks haar niet al te zware gewicht
Was toen ik studeerde ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
en integraal daaraan vierde jaar stufi verloren, dus ja ik vind dat de studiedruk wel is opgevoerd
Die heb ik gevonden in alcoholquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Zaten praatsessies bij, massages ook, en ook het heel erg bewust worden/maken van jou en je eigen lichaam. Houdingen enzo. Heel veel aan die combinatie van dingen gehadquote:
Weet ik het.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Waar komt het woord ''langstudeerder'' eigenlijk vandaan? Engeland?
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallenquote:
No you don'tquote:
Alle stufi verdwijnt hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Idealiseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Dat bedoel ik niet.quote:
Nee hoor, studeren was leuk en werken nog leukerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar als je al eerder bent begonnen krijg je 3 jaar ipv 4 jaar
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.
Voor geen goudquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Oke. ik ben dan ook geen voorbeeld, heb twee studies afgerond, bij een pakje boter gekregen. maar goed, sommige mensen hebben geluk andere niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
Tss ik ben al m'n hele leven bachelorquote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
quote:
oh ja ik heb het over een universitaire studie, hbo krijg je wel 4 jaar ja, nominaal bij allebei dus ipv nominaal +1quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Saai allemaal , het is zaterdagavond mensen
bier tietenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben saaiquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very muchquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Proost!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
En wat heb jij geslikt vandaagquote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$
Én de kans op succes is 100%quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?
Geslikt vrij weinig :$quote:
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?quote:
Sixpack is op, nu alleen nog Duvels, its gonna be bad, very badquote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?
Owwowowowquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geslikt vrij weinig :$
Via het reukorgaan leek me beter :$
wauw awesome! ergens heen geweest zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?
As if...quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef UitStraling het volgende:
We moeten vrouwen neuken i,p,v, woordjes typen Hosti
Iets daar tussenin, stiekem spulletjes jatten bij de buurtsuper omdat het je een kick geeft?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Samzz het volgende:
Die Bels. Wat een lieve jongeman
.
And on that bombshell... I'm off to bed![]()
.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Dqod het volgende:
Moeten
It's never a chore as long as it's not an obligation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |