Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
uiteindelijk kreeg ik na 2x vragen verwijsbrief psycholoogquote:
En nog geld binnenharken ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel de dag kitesurfen en klagen dat je niet neukt
Lullig als diegene heel mager isquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2quote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?
Nohhhhhhquote:
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
wat doen die ook alweerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohhhhhh![]()
Nah. Wel heel veel aan mijn haptotherapeute gehad hoor, ondanks haar niet al te zware gewicht
Was toen ik studeerde ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
en integraal daaraan vierde jaar stufi verloren, dus ja ik vind dat de studiedruk wel is opgevoerd
Die heb ik gevonden in alcoholquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Zaten praatsessies bij, massages ook, en ook het heel erg bewust worden/maken van jou en je eigen lichaam. Houdingen enzo. Heel veel aan die combinatie van dingen gehadquote:
Weet ik het.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Waar komt het woord ''langstudeerder'' eigenlijk vandaan? Engeland?
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallenquote:
No you don'tquote:
Alle stufi verdwijnt hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Idealiseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |