ik heb wel regelmatig depressieve neigingen gehad, nergens geen zin in, niks leuk vinden, en zelfs van zoiets tofs als vakantie niet kunnen genietenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:34 schreef bamibij het volgende:
Nog nooit ook maar in de buurt van een depressie geweest
*klopt af*
Maar lijkt me maar niks inderdaad.. heb je dan gewoon nergens zin in de hele dag of hoe voelt het?
Ahtoequote:Op zondag 21 juni 2015 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan hier een hoop vunzige shit neerzetten maar dat doe ik niet
Oh. Fml.quote:Angstig, gespannen, zwaar down
Waarschijnlijk ben jij heel vaak angstig en heel gespannen, en daarbij voel je je ook zwaar down en depressief. Je rugzak is overvol. Misschien zie je het zelfs niet helemaal niet meer zitten. Maar dat je de test hebt ingevuld betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten, gelukkig!
Misschien dat ik nog net aan kan samenwerken als mijn verdere gezondheid verder goed is. Helaas is dit niet het geval en heb ik maar een hele beperkte hoeveelheid energie beschikbaar om op school aanwezig te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
nouja, jij wil niet samenwerken want autisme.
goede kans dat de uni zegt: later moet je ook samenwerken pik, grow up, zoek hulp, maar we gaan niet alles om jou heen bouwen.
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga anders eens langs de huisarts, je hoeft het niet in je eentje op te knappen.
Oké.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:38 schreef pluff het volgende:
Misschien dat ik nog net aan kan samenwerken als mijn verdere gezondheid verder goed is. Helaas is dit niet het geval en heb ik maar een hele beperkte hoeveelheid energie beschikbaar om op school aanwezig te zijn.
Rijbewijs is ook al ingevordert dus nu moet ik naar school FIETSEN en ik ben al van uni naar hbo gegaan .
Wat moet ik dan? Naar mbo gaan en dat ook falen omdat ik niet genoeg aanwezig kan zijn?
Stap dan overquote:Op zondag 21 juni 2015 01:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.
dat dusquote:Op zondag 21 juni 2015 01:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Stap dan overhuisarts hoor je je op je gemak bij te voelen
Da's de enige hier.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Stap dan overhuisarts hoor je je op je gemak bij te voelen
Ik heb de perfecte huisarts in enschede. Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan m'n huisarts.
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte huisarts in enschede. Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.
En gaan werken is ook geen optie, want een autist met alleen vwo die zich vaak moe voelt kan helemaal niets.quote:
Wat een aanbeveling...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef pluff het volgende:
Schrijft je alle medicijnen voor waar je maar om vraagt. Kreeg gewoon antidepresiva zonder moeite.
Was mijn eigen keuze en de arts ging daar gewoon in mee. Bleek achteraf idd niet zo slim te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.
First things first iddquote:Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou geweldig. Gelukkig ben ik nog niet zover heen dat ik mijn troost ga zoeken in medicijnen.
Dat dient men helaas te geloven jaquote:
mijn huisarts wilde me ook ooit direct aan de pillen hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:43 schreef Dqod het volgende:
Sws geen goed iets dat sommige huisartsen direct gaan uitdelen
Ik heb het wel gehad. Ook wel tijdje nodig gehad om de boel wat te stabiliseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn huisarts wilde me ook ooit direct aan de pillen hebben
nee dus
Ligt eraan welkequote:
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.quote:
Nee, met pijnstillers zouden ze in bepaalde gevallen juist wel wat guller mogen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn oude dokter strooit er iig niet mee. Ik kreeg geen pillen tegen de pijn toen ik met gekneusde rug lag. Heb ze met moeite via een andere arts kunnen krijgen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.
mijn ene huisarts wilde me aan de pillen, ging ik naar 2e arts toe, die wilde me naar Maatschappelijk werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn oude dokter strooit er iig niet mee. Ik kreeg geen pillen tegen de pijn toen ik met gekneusde rug lag. Heb ze met moeite via een andere arts kunnen krijgen.
Gaat uiteindelijk ook niet gebeuren als je dat doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zou graag cocaine willen hebben om het zware schoolleven te kunnen doorkomen.
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.quote:
Dan studeer je toch lekker nietquote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
Dat is nogal uhm... Sjaquote:Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ene huisarts wilde me aan de pillen, ging ik naar 2e arts toe, die wilde me naar Maatschappelijk werken![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Studentenleven kan best zwaar zijn hoor. Studiedruk is aardig opgevoerd en de financiering aardig afgebouwd.
Dan naar middelen grijpen lost ook geen moer op.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
uiteindelijk kreeg ik na 2x vragen verwijsbrief psycholoogquote:
En nog geld binnenharken ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel de dag kitesurfen en klagen dat je niet neukt
Lullig als diegene heel mager isquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2quote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de studiedruk opgevoerd?
Nohhhhhhquote:
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
wat doen die ook alweerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohhhhhh![]()
Nah. Wel heel veel aan mijn haptotherapeute gehad hoor, ondanks haar niet al te zware gewicht
Was toen ik studeerde ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bij ons in ieder geval stapelen ze maatregelen: BSA, P in 2, B in 4 of 5, M in 2
en integraal daaraan vierde jaar stufi verloren, dus ja ik vind dat de studiedruk wel is opgevoerd
Die heb ik gevonden in alcoholquote:Op zondag 21 juni 2015 01:51 schreef Harmankardon het volgende:
Een goede psych is zijn/haar gewicht in goud waard
Zaten praatsessies bij, massages ook, en ook het heel erg bewust worden/maken van jou en je eigen lichaam. Houdingen enzo. Heel veel aan die combinatie van dingen gehadquote:
Weet ik het.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Waar komt het woord ''langstudeerder'' eigenlijk vandaan? Engeland?
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallenquote:
No you don'tquote:
Alle stufi verdwijnt hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Idealiseren.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Dat bedoel ik niet.quote:
Nee hoor, studeren was leuk en werken nog leukerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar als je al eerder bent begonnen krijg je 3 jaar ipv 4 jaar
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.
Voor geen goudquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Oke. ik ben dan ook geen voorbeeld, heb twee studies afgerond, bij een pakje boter gekregen. maar goed, sommige mensen hebben geluk andere niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
Tss ik ben al m'n hele leven bachelorquote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
quote:
oh ja ik heb het over een universitaire studie, hbo krijg je wel 4 jaar ja, nominaal bij allebei dus ipv nominaal +1quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Saai allemaal , het is zaterdagavond mensen
bier tietenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben saaiquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |