Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je afgestudeerd dan? Aangezien sowieso het vierde jaar stufi pas vanaf volgend jaar komt te vervallen
Dat bedoel ik niet.quote:
Nee hoor, studeren was leuk en werken nog leukerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja duh..
Maar als je al eerder bent begonnen krijg je 3 jaar ipv 4 jaar
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ookquote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Edit van je stond er niet. Maar goede dat eerste deel was altijd.
Voor geen goudquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef Faxie het volgende:
Maar later willen ze allemaal terug naar het studentenleven
Oke. ik ben dan ook geen voorbeeld, heb twee studies afgerond, bij een pakje boter gekregen. maar goed, sommige mensen hebben geluk andere niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
Tss ik ben al m'n hele leven bachelorquote:Op zondag 21 juni 2015 01:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou het lijkt me persoonlijk erg sterk. Aangezien ik alleen al wat familie heb die rustig 8 jaar over een bachelor hebben gedaan. Maar het zal per universiteit verschillen ook
quote:
oh ja ik heb het over een universitaire studie, hbo krijg je wel 4 jaar ja, nominaal bij allebei dus ipv nominaal +1quote:Op zondag 21 juni 2015 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo eerder? Krijg gewoon vier jaar hoor.
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Saai allemaal , het is zaterdagavond mensen
bier tietenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben saaiquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |