Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.
In d'r wilde jarenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef Hamast het volgende:
[..]
Snapje.
Haha nee maar ik geloof dr wel, tis lang geleden.
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja fuck it. Als je er echt even helemaal klaar mee bent dan is dat nu eenmaal zo..
Wat zijn de gevolgen van die dingen niet doen dan? Jaartje studievertraging? So be it. (mentale) gezondheid is altijd belangrijker dan presteren wat de buitenwereld van je verwacht
Mag natuurlijk altijd. I like to see people try and fail :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik zou m'n beste beentje voorzetten gvd, maar goed
Heb je die nieuwe al gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Harmankardon het volgende:
Jurassic Park kijken. Jeugdsentiment
lukt het inslapen weer niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).quote:Wat ga je daar precies doen?
Jarenquote:
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegtquote:
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo watquote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik werk ook met mensen samen en ik kan hun niet op laten draaien voor mijn falen.
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef pluff het volgende:
[..]
lukt het inslapen weer niet?
[..]
Met de decaan van de opleiding een aangepast programma aanvragen wat volgens mijn betaalde hulp/vriend mogelijk is. Het liefst wil ik de helft van de lessen kunnen spijbelen (door mijn gezondheid), en met niemand op de opleiding samen hoeven te werken(autist).
Mja, precies. Het zal wel weer over waaien.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
jezelf een depressie inhelpen is aan de andere kant ook weer zo wat
bios kom ik zelden, zal hem wel eens elders kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ik geloof wat Godt erover zegt. Maar ik wil 'm wel gaan zien.
Je bent gewoon toe aan vakantiequote:Op zondag 21 juni 2015 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, precies. Het zal wel weer over waaien.
Ja idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?
Ik wil 'm dan ook zeker gaan zienquote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Net niet, maar voor barf-liefhebbers zoals wij altijd toch aan te raden.
Hard, maar zo is het wel...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja idd.
Je had bij mij op de middelbare bv ook een gastje met faalangst, en die wilde dan toch naar de uni ondanks dat ie examens niet had gehaald, uiteindelijk zo'n 21+ toets gemaakt.
Je raadt het nooit maar een blackout uiteraard tijdens die testHeeft nog via IQ testen enzo proberen aan te tonen dat ie het niveau wel had..
Reactie uni: tja je moet hier ook tentamens maken, doei
Geen evergreen of klassieker helaas maar scheelt weinig, tochquote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die lijkt me tof
[/[quote]Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen classic zeker.
80 is wel een verdomd hoog nummer tho :$quote:
Ja maar nu lukt aanwezig zijn op de opleiding mij niet vaak genoeg. LAter gewoon een nog meer parttime baan of helemaal vanuit huis werken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar vroeg of laat zul je toch met mensen moeten samen werken in je leven? Is niet echt een oplossing dan toch?
Dat weet ik niet, moet ik 'm eerst voor gaan bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen evergreen of klassieker helaas maar scheelt weinig, toch
dit heeft niets met mij te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja idd.
Je had bij mij op de middelbare bv ook een gastje met faalangst, en die wilde dan toch naar de uni ondanks dat ie examens niet had gehaald, uiteindelijk zo'n 21+ toets gemaakt.
Je raadt het nooit maar een blackout uiteraard tijdens die testHeeft nog via IQ testen enzo proberen aan te tonen dat ie het niveau wel had..
Reactie uni: tja je moet hier ook tentamens maken, doei
Ik hoop het want het ging net goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon toe aan vakantie. Hoop ik
. Een daadwerkelijke depressie is kut.
Ik ga gewoon mijn verzorgsters hosselen als ik zo oud ben. Die durven ook te wassen, dus jah :$quote:
nouja, jij wil niet samenwerken want autisme.quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 21 juni 2015 01:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoop het want het ging net goed.
Ik kan hier een hoop vunzige shit neerzetten maar dat doe ik nietquote:
Ik had net even een scherp momentje en toen was ie ineens weer weg. Maar hij was wel goed geweest, als ik m nog wist :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |