Die uitdaging had ik ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Daarom wilde inolvi's hond ook niet naar buiten denk ik.
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.
hmmm wel lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.
Pepijn en Mary Jquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met welke middelen heb je die toestand bereikt? :$
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat een vrouw me weet te bezwangeren :$
kapsalonquote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Kom ik mooi mee weg danquote:
Ik probeer wel gewoon elke ochtend 7-8 uur uit bed te zijn, maar het enige effect daarvan is dat ik minder uren slaap krijg.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat is best ernstig gezien jij wel volgende week weer verplicht enigszins nuttig moet zijn voor de maatschappij.
Ik heb lekker vrij de hele week. Ik ga alleen maar woensdag naar school om voor een autisten en zwaar gehandicapten speciaal programma te praten op school.
die had ik vorige week, heerlijk gezelschapquote:
Kapsalon als avondeten is de bom.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
friet eten achter de laptop is af en toe toch best chill. Ik heb het ook altijd wel druk eigenlijk met studie vereniging bijbaan etc, af en toe een hele dag achter de pc met een kapsalon ofzo is niet verkeerd maar juist goed voor me
Ja alleen het probleem is dat ik wel heel veel dingen moet doen en ze dus niet doe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef bamibij het volgende:
Zeker wetenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die had ik vorige week, heerlijk gezelschap
Dank je, oh waarde Lokjequote:
Snapje.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Wat zit jij te stoken dan, draakquote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Echt helemaal niks he, dat het maar even duidelijk is
Lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |