Deze koen begrijptquote:
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.quote:
Ja ik begrijp het ook niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het nog niet mis is gegaan met een ondertitel waar altijd nat in staat is een wonder.
Dat weet ik niet. Ik ken ook geen andere Koen om het aan te vragenquote:
Hoe merk je dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel een beetje depressief eigenlijk.
ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ook, maar toch ook weer niet. Raar :$quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
hmzz besmettelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
Just keep pushing the boundaries, one day you will cross them and shit will hit the fan.quote:
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo te wakker voor deze avond.![]()
Ja, viel vanmiddag al een uurtje in slaap.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Begint dag/nacht ritme verkloot te raken?
Geen idee eigenlijk. Ik had het al wel een beetje toen ik in Amsterdam zat. Zoveel mensen die tegen je zeggen dat ze langskomen en uiteindelijk spreek je 45% nooit meer. Kom je terug, ''Heee hoe was het in Amsterdam?' Ik word een beetje moe van deze samenleving. Er worden teveel dingen van me verwacht en er wordt teveel advies aan me gevraagd. Gewoon geen zin meer in. Nu zit ik al twee dagen achter de laptop en eet ik frietjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |