Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very muchquote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er zijn me dit weekend inmiddels drie plannen afgezegd dus, ik hou het op kansloos zuipen achte de pc, thank you very much
Proost!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow!quote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met deze gozer eens.
En wat heb jij geslikt vandaagquote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft ook niet saai te zijn. Voor mij is alles op dit moment een groot avontuur weet je :$
Én de kans op succes is 100%quote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderwerp van de SC.
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij minimaal drie vrouwen hebt veroverd vandaag?
Geslikt vrij weinig :$quote:
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?quote:
Sixpack is op, nu alleen nog Duvels, its gonna be bad, very badquote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het liever over keelneuken bij bejaarden dan?
Owwowowowquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geslikt vrij weinig :$
Via het reukorgaan leek me beter :$
wauw awesome! ergens heen geweest zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet in Nijmegen, in Arnhem. Waar ga jij altijd heen?
As if...quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef UitStraling het volgende:
We moeten vrouwen neuken i,p,v, woordjes typen Hosti
Iets daar tussenin, stiekem spulletjes jatten bij de buurtsuper omdat het je een kick geeft?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, wel het uiterste.
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Samzz het volgende:
Die Bels. Wat een lieve jongeman
.
And on that bombshell... I'm off to bed![]()
.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Dqod het volgende:
Moeten
It's never a chore as long as it's not an obligation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |