Hahaha oh jaquote:
Die staat sinds/door jou op m'n imgurquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie deze al?
Knipperen knipperen knipperen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is ook zo sexy
Ok, ik hou al op hoor :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:20 schreef Dqod het volgende:
Cat tax bereiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is ook zo sexy
Ok, ik hou al op hoor :$
wooblabalurg
Het lijkt net of dit plaatje beweegt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie deze al?
Knipperen knipperen knipperen
[ afbeelding ]
No shit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt net of dit plaatje beweegt.
quote:
Heb er zelf maar 1, die andere is van exquote:
je weet toch wel weer een gevoelige snaar te raken hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het leven oneerlijk is en vrouwen alles mogen en jij niet.
Ik ben saai, ik maak verder niets mee.quote:
Hoe laat moet jij op, en wat moet je morgen doen?quote:
Wonen wel apart nu ook. Bon bij mij dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Maar wel leuk dat ze bij elkaar blijven dan
Je kan eens naar college gaan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:21 schreef pluff het volgende:
[..]
je weet toch wel weer een gevoelige snaar te raken hoor!
[..]
Ik ben saai, ik maak verder niets mee.
Valt niet op verder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:23 schreef Ballet9 het volgende:
Alleen heb gedronken met een vriendin. Wijn. Had ik niet moeten doen
Heeft die van jou ook weleens zijn behoefte in de wc pot gedaan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nobody messes with tha BonBon
En nu al kan je de quoteknop niet vindenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:23 schreef Ballet9 het volgende:
Alleen heb gedronken met een vriendin. Wijn. Had ik niet moeten doen
Nee dat is eng, want dan word ik vreemd aangekeken enzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan eens naar college gaan?
Haar :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:23 schreef pluff het volgende:
[..]
Heeft die van jou ook weleens zijn behoefte in de wc pot gedaan?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Wel fijn dat jullie zo'n bezoekrecht houden
Whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:25 schreef Dqod het volgende:
Mannetjes-calico's zijn zeldzaam en hebben altijd xxy-chromosoom
/intrigued :$
Ik nu ookquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:25 schreef Dqod het volgende:
Mannetjes-calico's zijn zeldzaam en hebben altijd xxy-chromosoom
/intrigued :$
MANNETJES-CALICO'S ZIJN ZELDZAAM EN HEBBEN ALTIJD XXY-CHROMOSOOM.quote:
Daarom zijn calico's per definitie uberbazen. Of voornamelijk bazinnen dusquote:
Ga dan eens wat vaker langs, dan ben je niet die vreemde die zo eens af en toe langs komt, maar een eckte klasgenoot ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee dat is eng, want dan word ik vreemd aangekeken enzo
SCHREEUW ES NIET ZO TEGEN ME, bang laf slapje nuquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
MANNETJES-CALICO'S ZIJN ZELDZAAM EN HEBBEN ALTIJD XXY-CHROMOSOOM.
GVD MAN
Ik wacht wel tot volgend schooljaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga dan eens wat vaker langs, dan ben je niet die vreemde die zo eens af en toe langs komt, maar een eckte klasgenoot ofzo
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SCHREEUW ES NIET ZO TEGEN ME, bang laf slapje nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun, hostiquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mensen, was me weer een waar genoegen.Ik ga mijn avondronde doen
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She's purdyI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]Als jongpuber vond ik ooit eens een dooie kat langs de weg, ieder dag kijken en ruiken en foto's maken, is me altijd bijgeblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde als anders, beetje programmeren, beetje masturberen bij plaatjes van Japanse meisjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Ballet9 het volgende:
Ja gezellig was het zeker. En jullie leuk gehad?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat asian persuasionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Whyquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jongpuber vond ik ooit eens een dooie kat langs de weg, ieder dag kijken en ruiken en foto's maken, is me altijd bijgebleven
Overbeharing Loka, geloof me, goed kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
beetje masturberen bij plaatjes van Japanse meisjes.
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overbeharing Loka, geloof me, goed kijken
Was een grapje balletmeisje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:31 schreef Ballet9 het volgende:
Klinkt als een leuke avond, Lokasena. Vond je het leuk?
Nee, heb een vriend.quote:
Die zijn er meer hierquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedselquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De reuk en iedere dag wat minder poes trok me aan
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.
Ik leer er wel mee leven :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grapje balletmeisje.
[..]
Nee, heb een vriend.
En vind hem hete boi, dus ik denk dat ik wel op mannen val.
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.quote:
I know that feel girlquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.
De helft van de mannen die ik aantrekkelijk vind turns out to be gay.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedsel
Ze wil je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom postte jij trouwens telkens hartjes en zo onder mijn posts?
Damn, heftigquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]Ok......dat dan weer niet....ik ben wel ooit op de body farm geweest in Knoxville geweest.....dagenlang die reuk in mijn neus gehad, ik vind doodgaan prima maar ik wil niet zo mensonterend stinkend afscheid nemen
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze wilde geen mannen, maar eerst aan dr zelf werken.
Ik kreeg een boek mee met foto's van de stadia van menselijke ontbinding en dat liet ik met mijn stomme kop op de salontafel van mijn oude ouders liggen -------> ruzie met mijn zusjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Damn, heftig
Ik zou dat niet kunnen. Helemaal niet na bovenstaande, want dat trok ik al nauwelijks op welk vlak dan ook :$
Jatogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nu stop ik.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jatog
Maarre. Ik duik er ook maar eens in denk ik. Of misschien eerst nog ff Fable spelen
Hmmm.
Anyway, I'm out o' here
[ afbeelding ]
Dag allen
KusjonsEn shoutout naar Lokje, mah guuurl :$
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn billen zijn beter :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nu stop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./narcist
Doei![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Waarom dat Japanse kinderlijke, kijk je trouwens veel manga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nu stop ik.
Ik lees wel af en toe manga en een goede anime gaat er ook wel in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat Japanse kinderlijke, kijk je trouwens veel manga?
Ik heb laatst onder lichte dwang van een Jappanofiele maat Attack on Titan zitten kijken van en ik moet zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lees wel af en toe manga en een goede anime gaat er ook wel in.
Maar ben geen otaku hoor. :$
Geweldig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst onder lichte dwang van een Jappanofiele maat Attack on Titan zitten kijken van en ik moet zeggen
Die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nu stop ik.![]()
Ga je altijd zo met poezen om?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:39 schreef Ballet9 het volgende:
Ik heb eens een kat doodgereden een paar maanden geleden, dat was traumatiserend omdat het beestje eerst nog leefde en in een soort shock zat.
quote:
Goedemorgen Yvquote:
Ik ook. Toevalligquote:Op donderdag 11 juni 2015 05:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik word al heel de week gewoon goed wakker rond deze tijd![]()
Hoi Dqodquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de wakkerword windjes zijn gelaten. Nu nog opstaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 05:53 schreef FrauMilena het volgende:
Eerste paar uur sale, damn
Gatver, dat draag je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tietgordijnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou zal het niet heel leuk staan denk ik
Ze hangen op m'n knieen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof je zo al hoor, had het alleen niet verwacht na al het kitesurfen.
Vooral Walcheren, maar ook Schouwen-Duiveland, Noord- en Zuid-Bevelandquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Faxie nooit naar Zeeuws-Vlaanderen... Walcheren dacht ik. Of Schouwe-Duivenland of zo?
Misschien helpt rechtop zittenquote:
Lekker. Nog slecht weer in de planning of ga je vandaag en morgen net als de rest van NL gewoon een keer genieten van het mooiere weer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 06:56 schreef Faxie het volgende:
Gisteren de 50e sessie van het jaar gedaan trouwens149 Uur in totaal
Mooi weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien helpt rechtop zitten
[..]
Lekker. Nog slecht weer in de planning of ga je vandaag en morgen net als de rest van NL gewoon een keer genieten van het mooiere weer?
Altijd zo deprimerend dit. Iemand die zich verheugd op slecht weer. Tijd om andere dingen te doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi weer![]()
Maar het was gisteren op Vrouwenpolder net alsof je in het buitenland zat hoor![]()
Zaterdag komt er weer 'slecht' weer aanMet een beetje geluk gaat dan een downwinder van Scheveningen naar Zandvoort door
Dat is geen slecht weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd zo deprimerend dit. Iemand die zich verheugd op slecht weer. Tijd om andere dingen te doen
Ik heb het te druk. Sorryquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:21 schreef FrauMilena het volgende:
Zo, op werk. Wie komt me vergezellen
Obviouslyquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral Walcheren, maar ook Schouwen-Duiveland, Noord- en Zuid-Beveland![]()
Eigenlijk overal behalve Zeeuws-Vlaanderen.... je weet wel weer de juiste plek uit te zoeken om te gaan wonen hoor
Ik kom er zo aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:21 schreef FrauMilena het volgende:
dan wordt het geen werkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:21 schreef FrauMilena het volgende:
Hoop jequote:
Zal toch wel, alleen al omdat hij een Fok!ker is, moet toch wel waar zijn dan, overdosis smoothness en sex-appeal.quote:
Daar hoef je geen Fok!ker voor te zijn toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal toch wel, alleen al omdat hij een Fok!ker is, moet toch wel waar zijn dan, overdosis smoothness en sex-appeal.
Sinds ik heb gelezen dat Frank Sinatra aparte onderbroeken moest laten maken om zijn grote piemel in op te bergen, heb ik het idee om een speciale ondergoedlijn voor FOK!kers op te richten. Daar moet goud geld in te verdienen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal toch wel, alleen al omdat hij een Fok!ker is, moet toch wel waar zijn dan, overdosis smoothness en sex-appeal.
Niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Fok!ker voor te zijn toch?
Klinkt inderdaad als een gat in de marktquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik heb gelezen dat Frank Sinatra aparte onderbroeken moest laten maken om zijn grote piemel in op te bergen, heb ik het idee om een speciale ondergoedlijn voor FOK!kers op te richten. Daar moet goud geld in te verdienen zijn.
Het zal gretig aftrek vinden gok ik zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik heb gelezen dat Frank Sinatra aparte onderbroeken moest laten maken om zijn grote piemel in op te bergen, heb ik het idee om een speciale ondergoedlijn voor FOK!kers op te richten. Daar moet goud geld in te verdienen zijn.
En alle Fok!sters hebben tetten van 9 kilo per stuk en benen die maar door en door en door blijven lopen tot ze bij elkaar komen bij het ontbijtbordje met droge cracker en aardbeienjamquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoax.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En alle Fok!sters hebben tetten van 9 kilo per stuk en benen die maar door en door en door blijven lopen tot ze bij elkaar komen bij het ontbijtbordje met droge cracker en aardbeienjam
Die tietjes kunnen kleiner hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kleine voorgevel en korte pootjes.
Voor ieder wat wils dus, over anderhalf jaar kruipt er een hele roedel Fok! baby's rondquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kleine voorgevel en korte pootjes.
Die zijn er nu al genoegquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils dus, over anderhalf jaar kruipt er een hele roedel Fok! baby's rond
Ahw H,moest deze MI van een klusje van een tijdje geleden nou?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedsel
Das kutquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.
De helft van de mannen die ik aantrekkelijk vind turns out to be gay.
Nee, das lullig.quote:
Mazzelaarquote:
Weet ik. Maar ik vind ze wel oke zo. :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die tietjes kunnen kleiner hoor.
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
Als het warm is weet ik nooit zo goed wat ik aan moet doen naar werk.
Vanavond vrijquote:
+32 graden in de schaduw hier nuquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
Het is nu al warm. Dat belooft wat voor vandaag
Bro Barbquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind ze wel oke zo. :$
Dat is wel erg klein.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleinste borsten die ik ooit heb gezien waren nog kleiner dan theezakjes.
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein.
Bij slanke meisjes kan het nog best wel gewoon passen.
Op mijn 'rondingrijke' lichaam zou het maar gek staan.
Ja, dan kan dat ook gewoon.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.
Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.
Haha, je zei 'trekken'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.
Hihihi, hoe mal ben ik.quote:
Malle Barbe.quote:
Zo rol ik. Op de bank. Met een glaasje rosequote:
Tijd voor een nieuwe outfit danquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat alle kleding dan te warm is of niet netjes genoeg.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo rol ik. Op de bank. Met een glaasje rose
Ja, geld is wel een vereiste ja voor zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de centjes van mei binnen zijn misschien even shoppen.
Op naar het strand?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
Het is nu al warm. Dat belooft wat voor vandaag
Nee, nog steeds verder opruimen in huisquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar het strand?
Goedemorgen allen
Lolaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar het strand?
Goedemorgen allen
Rotterdam ondanks dat wel goed bevallen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:05 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen in eigen bedje. Nog wel last van rug helaas
En even pauze houden in de zon geen optie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, nog steeds verder opruimen in huis
Dan moet ik naar buiten... huuuuuquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En even pauze houden in de zon geen optie?
Ik ga vast ook nog wel wat boodschappen halen, dus dan pak ik nog even 2 minuten zon meequote:
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rotterdam ondanks dat wel goed bevallen?
Gelukkig geen last van, maar kan me voorstellen dat je daar pleinvrees van krijgtquote:
quote:
Wromniedatdan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.
Of misschien dan juistquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.
Om in slaap te komen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iemand tips om te helpen slapen?
Vanavond maar een pot Kamille thee, maar nog meer ideeën?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of misschien dan juist
Rotterdam heeft niets nodig, Rotterdam zijn is genoeg
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.
Dus jij denkt dat je Rotterdam beter maakt als je daar bent?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef aeque het volgende:
[..]Deze uitspraak uit jouw mond. Je blijft me vandaag verbazen.
In slaap te blijven vooral... Wordt een klein beetje moe van 4 uur slaap en daarna niet meer diep in slaap komen.quote:
Yep and you know it.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je Rotterdam beter maakt als je daar bent?
TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
DJVTquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
Fappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
In slaap te blijven vooral... Wordt een klein beetje moe van 4 uur slaap en daarna niet meer diep in slaap komen.
Wat voor gesprek is het?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
Blote schouders naar gesprek van zometeen of niet?
Het is niet erg formeel maar toch twijfel ik.
Omdat ik honger en een crush hebquote:
Tienerstruggles.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik honger en een crush hebNever mind me. I never pay any attention to me.
En wie is HIJ in deze?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het was 3.30 uur!!!
Hij moest slapen!
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je niet weet of je crush ook crushed op jouquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.quote:
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.
Wil je mijn UI lenen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.
Kledingconventies ook altijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.
Hierom is warm weer en iets moeten doen zo vervelend.
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komtquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Schijnbaar nergens meequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
DamagedCock staat er niet neequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
Is een soort richtingaangever.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komt
Kwaliteitje hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hengel at a bitch hengel at a bitch hengel
Er zwemmen heel veel visjes in de zee
Maar vanavond vissen we in de discotheek
Teruggooien? Nee
Eén keer geprobeerd of twee weken lang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..
Niemand iets homeopathisch?
De vraag is vooral waarom kan je nu niet slapen en hoe ziet je ritme eruit / dagindelingquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
Je kan kijken naar valeriaanspul, valdispert en dormiplant etc..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..
Niemand iets homeopathisch?
'Hij' heeft soms zeker wel zijn rust nodig hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zegt ze, Tante Lien is de baddest bitch you’ve ever seenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hengel at a bitch hengel at a bitch hengel
Er zwemmen heel veel visjes in de zee
Maar vanavond vissen we in de discotheek
Teruggooien? Nee
Ohw dat klinkt wel intens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef Californium het volgende:
Rotterdam is voor de rest wel bevallen maar idd aeque niet gemeet. 2 dagen lang naar 20 praatjes luisteren zorgde ervoor dat ik gister helemaal gaar wasIk was echt niet zo leuk gezelschap
Maar nu inmiddels wat beter wel. Dus nu maar richting werk
![]()
Er zijn best uitzonderingenquote:
Verbaast me niksquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft dat gezongen in Enschede, werd met bier bekogeld
Doe het, dan kunnen we vergelijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer even een lading weggelegd van hebikjouwdaar.
Eigenlijk moet ik een weegschaal hebben om me voor en na te wegen.
Is dat ook homeopatisch?quote:
En dat maakt het per definitie goed?quote:
2 keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd of twee weken lang?
Op tijd je bed uit, ook in het weekend, en dus niet de hele zondag in bed liggen.
Homeopatisch is per definite sterk verdund dus niet werkzaam, dus dat zou ik niet proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat ook homeopatisch?
Je hebt bij de drogist er spul van Sleepzz ofzo. Wel vrij lage dosering geloof ik, huisarts kan wat hoger gaan, maar dat is wellicht een te vroeg stadium voor nu..
ja was het ook. 2 dagen van 9 tot half 6... Dinsdag was ik ook geen leuk gezelschap, maar toen moest ik sociaal doenquote:
Nog meer competitiequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe het, dan kunnen we vergelijken.
Je moet het ook minimaal 2 weken doen, anders vindt er geen ritmeverandering plaatsquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:31 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
2 keer
Op tijd mijn bed uit is geen probleem.
Maar weegschalen kosten 6 euro.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog meer competitie
Eerst centjes sparen om een laptop je kopen. Weegschaal komt daarna wel
melatonine is wat wij in ons hersenen hebben wat ons helpt slapen. Tis ook bewezen werkzaam. Waarom moet het homeopatisch zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat ook homeopatisch?
Je hebt bij de drogist er spul van Sleepzz ofzo. Wel vrij lage dosering geloof ik, huisarts kan wat hoger gaan, maar dat is wellicht een te vroeg stadium voor nu..
Hij vraagt zelf om homeopatisch, vandaar..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Homeopatisch is per definite sterk verdund dus niet werkzaam, dus dat zou ik niet proberen.
Ja zo snel gaat dat niet, er kan wel een maand of meer overheen gaan tot de nieuwe routine blijft hangen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:31 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
2 keer
Gewoon zorgen dat je 's-avonds lichamelijk moe bent, geen Fok!, geen tv of iets dergelijks maar sportschoenen aan en rennen tot je alleen nog maar aan slapen kan denken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:31 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
2 keer
Maar dan om een uur of zeven en niet vlak voor je naar bed gaatquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 's-avonds lichamelijk moe bent, geen Fok!, geen tv of iets dergelijks maar sportschoenen aan en rennen tot je alleen nog maar aan slapen kan denken.
ah!quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij vraagt zelf om homeopatisch, vandaar..
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
melatonine is wat wij in ons hersenen hebben wat ons helpt slapen. Tis ook bewezen werkzaam. Waarom moet het homeopatisch zijn?
Beetje wel jaquote:
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$
Hinderlijk, al valt aan beide iets te doen lijkt me?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt daar nooit last van (gehad)?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je niet weet of je crush ook crushed op jou
Heb je nog gestemd gisteren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd of twee weken lang?
Op tijd je bed uit, ook in het weekend, en dus niet de hele zondag in bed liggen.
En dan elke keer ietsje meer gebruiken tot je helemaal niet meer zonder kuntquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....
Onzin. Als je hersenen te druk zijn kun je lichamelijk moe zijn wat je wil...quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 's-avonds lichamelijk moe bent, geen Fok!, geen tv of iets dergelijks maar sportschoenen aan en rennen tot je alleen nog maar aan slapen kan denken.
En dan zoveel adrenaline aangemaakt dat je niet kan slapen, dat werkt toch nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hinderlijk, al valt aan beide iets te doen lijkt me?
[..]
Jij hebt daar nooit last van (gehad)?
[..]
Dat dus
[..]
Heb je nog gestemd gisteren?
Het is niet verslavend nee..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....
Laat ik het op een emotionele tijd houden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom kan je nu niet slapen en hoe ziet je ritme eruit / dagindeling
(niet alle posts gelezen)
Moggûhquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je kan kijken naar valeriaanspul, valdispert en dormiplant etc..
En verder googlen op slaaphygiène enzo..
Mogguh iedereen
Niet vlak voor je slapen gaat uiteraard, uurtje of twee drie van tevoren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zoveel adrenaline aangemaakt dat je niet kan slapen, dat werkt toch niet
Maar is het dan wel een goeie?quote:
Ik werd er niet chago van of iets. Ik wist altijd vrij snel of iemand mij niet zag zitten.quote:
Maar er was toch wel een beperking op de hoeveelheid en de duur van het gebruik, waarna het minder zin zou hebben of iets dergelijks?quote:
Zeg dat dan ipv rennen tot je moe bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet vlak voor je slapen gaat uiteraard, uurtje of twee drie van tevoren.
Ik weet het. Bedoelde alleen niet direct zware slaaphulp middelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ah!
Damaged brain: Homeopatisch is onzin
Je kunt ook wel een fancy weegschaal nemen die je vetpercentage meet, maar heel veel meerwaarde heeft het denk ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het dan wel een goeie?
Mijn zusje slikt het al jaren, als ze zonder zit gaat ze dansjes doen midden in de nacht, ik geloof best dat het een placebo reactie is maar het lichaam kan raar reageren, dus wellicht niet lichamelijk verslavend maar tochquote:
Niet te hard inspannen voor het slapen gaan, dat zou je beter eerder op de avond kunnen doen. Maar relaxt wandeltje lijkt me prima voor het slapen gaan, beetje frisse lucht enzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Voor de rest denk ik dat ik er een wandeling of fietstocht in de avond bij inzet. Helpt hoofd en geeft beweging?
Je komt wel in slaap maar je blijft niet in slaap. Wat doe je als je om half vier wakker wordt? De minuten aftellen op de wekker, pak je je telefoon?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik weet het. Bedoelde alleen niet direct zware slaaphulp middelen.
Dat laatste leek me wel een goed idee. Dat rennen, of fietsen ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna val je niet meer in slaap?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Laat ik het op een emotionele tijd houden.
Werk .Eten. Ontspanning (beetje gamen, serie, internet). Dan naar bed, uur of 11 nu, al uur eraf gesloopt. Heel even lezen en dan slapen. Dat is dan ongeveer 23.30 en ik ben om 3.30 weer wakker.
Dat scheelt.Ik werd er meestal wel een beetje chagrijnig van juist omdat ik meestal 'wist' dat t niet wederzijds was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het dan wel een goeie?
[..]
Ik werd er niet chago van of iets. Ik wist altijd vrij snel of iemand mij niet zag zitten.
Ik wist niet dat het door mensen buiten 't dorrup gevolgd werdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond de uitslag nog best verrassend eigenlijk.
Ja. Op elk moment in je leven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef aeque het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn met een soort van medisch-uurtje, kun je hooikoorts 'zomaar' krijgen?
Nee, maar shit is goed. Deal with itquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat maakt het per definitie goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |