quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke nu stop ik.![]()
Ga je altijd zo met poezen om?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:39 schreef Ballet9 het volgende:
Ik heb eens een kat doodgereden een paar maanden geleden, dat was traumatiserend omdat het beestje eerst nog leefde en in een soort shock zat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Yvquote:
Ik ook. Toevalligquote:Op donderdag 11 juni 2015 05:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik word al heel de week gewoon goed wakker rond deze tijd![]()
Hoi Dqodquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de wakkerword windjes zijn gelaten. Nu nog opstaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 05:53 schreef FrauMilena het volgende:
Eerste paar uur sale, damn
Gatver, dat draag je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tietgordijnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou zal het niet heel leuk staan denk ik
Ze hangen op m'n knieen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 06:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof je zo al hoor, had het alleen niet verwacht na al het kitesurfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |