Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.
Haha, je zei 'trekken'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.
Hihihi, hoe mal ben ik.quote:
Malle Barbe.quote:
Zo rol ik. Op de bank. Met een glaasje rosequote:
Tijd voor een nieuwe outfit danquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat alle kleding dan te warm is of niet netjes genoeg.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo rol ik. Op de bank. Met een glaasje rose
Ja, geld is wel een vereiste ja voor zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de centjes van mei binnen zijn misschien even shoppen.
Op naar het strand?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
Het is nu al warm. Dat belooft wat voor vandaag
Nee, nog steeds verder opruimen in huisquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar het strand?
Goedemorgen allen
Lolaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar het strand?
Goedemorgen allen
Rotterdam ondanks dat wel goed bevallen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:05 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen in eigen bedje. Nog wel last van rug helaas
En even pauze houden in de zon geen optie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, nog steeds verder opruimen in huis
Dan moet ik naar buiten... huuuuuquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En even pauze houden in de zon geen optie?
Ik ga vast ook nog wel wat boodschappen halen, dus dan pak ik nog even 2 minuten zon meequote:
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rotterdam ondanks dat wel goed bevallen?
Gelukkig geen last van, maar kan me voorstellen dat je daar pleinvrees van krijgtquote:
quote:
Wromniedatdan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.
Of misschien dan juistquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok van niet want ze heeft mij niet gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |