Die tietjes kunnen kleiner hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kleine voorgevel en korte pootjes.
Voor ieder wat wils dus, over anderhalf jaar kruipt er een hele roedel Fok! baby's rondquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kleine voorgevel en korte pootjes.
Die zijn er nu al genoegquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils dus, over anderhalf jaar kruipt er een hele roedel Fok! baby's rond
Ahw H,moest deze MI van een klusje van een tijdje geleden nou?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedsel
Das kutquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.
De helft van de mannen die ik aantrekkelijk vind turns out to be gay.
Nee, das lullig.quote:
Mazzelaarquote:
Weet ik. Maar ik vind ze wel oke zo. :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die tietjes kunnen kleiner hoor.
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
Als het warm is weet ik nooit zo goed wat ik aan moet doen naar werk.
Vanavond vrijquote:
+32 graden in de schaduw hier nuquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
Het is nu al warm. Dat belooft wat voor vandaag
Bro Barbquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind ze wel oke zo. :$
Dat is wel erg klein.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleinste borsten die ik ooit heb gezien waren nog kleiner dan theezakjes.
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein.
Bij slanke meisjes kan het nog best wel gewoon passen.
Op mijn 'rondingrijke' lichaam zou het maar gek staan.
Ja, dan kan dat ook gewoon.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stond haar wel prima. Zat geen grammetje vet aan haar lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |