SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun, hostiquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mensen, was me weer een waar genoegen.Ik ga mijn avondronde doen
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She's purdyI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]Als jongpuber vond ik ooit eens een dooie kat langs de weg, ieder dag kijken en ruiken en foto's maken, is me altijd bijgeblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde als anders, beetje programmeren, beetje masturberen bij plaatjes van Japanse meisjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Ballet9 het volgende:
Ja gezellig was het zeker. En jullie leuk gehad?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat asian persuasionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Whyquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jongpuber vond ik ooit eens een dooie kat langs de weg, ieder dag kijken en ruiken en foto's maken, is me altijd bijgebleven
Overbeharing Loka, geloof me, goed kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
beetje masturberen bij plaatjes van Japanse meisjes.
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overbeharing Loka, geloof me, goed kijken
Was een grapje balletmeisje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:31 schreef Ballet9 het volgende:
Klinkt als een leuke avond, Lokasena. Vond je het leuk?
Nee, heb een vriend.quote:
Die zijn er meer hierquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedselquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De reuk en iedere dag wat minder poes trok me aan
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch waarschijnlijk nooit in mijn leven een vrouw van haar broekje ontdoen.
Ik leer er wel mee leven :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grapje balletmeisje.
[..]
Nee, heb een vriend.
En vind hem hete boi, dus ik denk dat ik wel op mannen val.
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.quote:
I know that feel girlquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons leed dragen in deze wereld.
De helft van de mannen die ik aantrekkelijk vind turns out to be gay.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het me niet echt voorstellen nadat ik eens naar een huis ben gestuurd waar er een x aantal centimeter aangedikte feces lagen, kattenlijken van maanden oud, vieze borden overal en oud voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |