TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iemand tips om te helpen slapen?
Vanavond maar een pot Kamille thee, maar nog meer ideeën?
DJVTquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
Fappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
In slaap te blijven vooral... Wordt een klein beetje moe van 4 uur slaap en daarna niet meer diep in slaap komen.
Wat voor gesprek is het?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
Blote schouders naar gesprek van zometeen of niet?
Het is niet erg formeel maar toch twijfel ik.
Omdat ik honger en een crush hebquote:
Tienerstruggles.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik honger en een crush hebNever mind me. I never pay any attention to me.
En wie is HIJ in deze?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het was 3.30 uur!!!
Hij moest slapen!
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je niet weet of je crush ook crushed op jouquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.quote:
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.
Wil je mijn UI lenen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.
Kledingconventies ook altijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.
Hierom is warm weer en iets moeten doen zo vervelend.
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komtquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Schijnbaar nergens meequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
DamagedCock staat er niet neequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
Is een soort richtingaangever.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |