Om in slaap te komen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iemand tips om te helpen slapen?
Vanavond maar een pot Kamille thee, maar nog meer ideeën?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of misschien dan juist
Rotterdam heeft niets nodig, Rotterdam zijn is genoeg
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens genoeg om soep van te trekken dus.
Dus jij denkt dat je Rotterdam beter maakt als je daar bent?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef aeque het volgende:
[..]Deze uitspraak uit jouw mond. Je blijft me vandaag verbazen.
In slaap te blijven vooral... Wordt een klein beetje moe van 4 uur slaap en daarna niet meer diep in slaap komen.quote:
Yep and you know it.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je Rotterdam beter maakt als je daar bent?
TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
DJVTquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur
Fappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
In slaap te blijven vooral... Wordt een klein beetje moe van 4 uur slaap en daarna niet meer diep in slaap komen.
Wat voor gesprek is het?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef Lokasenna het volgende:
Blote schouders naar gesprek van zometeen of niet?
Het is niet erg formeel maar toch twijfel ik.
Omdat ik honger en een crush hebquote:
Tienerstruggles.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik honger en een crush hebNever mind me. I never pay any attention to me.
En wie is HIJ in deze?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het was 3.30 uur!!!
Hij moest slapen!
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je niet weet of je crush ook crushed op jouquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.quote:
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TV en telefoon op tijd uit, niet debiel vroeg naar bed gaan want dat ben je niet gewend, boek lezen.
Wil je mijn UI lenen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, hangt dan af van je relatie met hem/haar denk ik.
Kledingconventies ook altijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe er wel weer een jasje overheen.
Hierom is warm weer en iets moeten doen zo vervelend.
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komtquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat dat ding geen eigen hersenen heeft en geen slaap nodig heeft toch mag ik hopen?
Schijnbaar nergens meequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
DamagedCock staat er niet neequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja.. Maar behulpzaam is het niet als je slecht slaapt.
En hoezo geen hersenen? Waar denk ik dan mee?
Is een soort richtingaangever.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waar die uitdrukking dan vandaan komt
Kwaliteitje hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hengel at a bitch hengel at a bitch hengel
Er zwemmen heel veel visjes in de zee
Maar vanavond vissen we in de discotheek
Teruggooien? Nee
Eén keer geprobeerd of twee weken lang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..
Niemand iets homeopathisch?
De vraag is vooral waarom kan je nu niet slapen en hoe ziet je ritme eruit / dagindelingquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Goedemorgen![]()
Je kan kijken naar valeriaanspul, valdispert en dormiplant etc..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Die routine heb ik nu gebruikt, maar was niet erg anders..
Niemand iets homeopathisch?
'Hij' heeft soms zeker wel zijn rust nodig hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zegt ze, Tante Lien is de baddest bitch you’ve ever seenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hengel at a bitch hengel at a bitch hengel
Er zwemmen heel veel visjes in de zee
Maar vanavond vissen we in de discotheek
Teruggooien? Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |